Αγοράζουν «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες καταναλωτές
Τι αποκαλύπτει έρευνα
Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:
– Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.
-Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.
– Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
– Τέλος, ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της
- Η σιωπή του Λανουά για τις επίμαχες φάσεις της Τούμπας δικαιολογεί απόλυτα τις διαμαρτυρίες της ΠΑΕ Άρης
- Πέθανε στα 55 της η συγγραφέας των best seller Σόφι Κινσέλα – H «μητέρα» της shopaholic Μπέκι Μπλούμγουντ
- Ουγγαρία: Δεν θα δεχτούμε «ούτε έναν μετανάστη», απειλεί ο Όρμπαν – Αψηφά τη νέα συμφωνία της ΕΕ
- Στα κάγκελα οι γαλάζιοι βουλευτές για τους αγρότες: Δριμεία κριτική, ζητούν εξηγήσεις και λύσεις
- Καλύβια: Φωτογραφικά ντοκουμέντα από τον εμπρηστικό μηχανισμό που είχε τοποθετηθεί κάτω από αυτοκίνητο
- Το μαροκινό καφτάνι στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO








