H REPLAY – FASHION BOX SpA αντιδρά γρήγορα στην πανδημία
Κλείνοντας το 2020 με τζίρο 234.3 εκ. και αύξηση 10% στο πρώτο τρίμηνο του 2021
Η Fashion Box, η εταιρεία που κατέχει το brand Replay, έκλεισε το 2020 με πωλήσεις στα 234,3 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας πτώση μόλις -11,4% ως αποτέλεσμα της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που απαιτούνται για την αντιμετώπισή της. Τα EBITDA ανήλθαν στο 10% του κύκλου εργασιών.
Το 2020 σημειώθηκε αύξηση των εξαγωγών, φτάνοντας το 92% του κύκλου εργασιών, κατανεμημένου μεταξύ της Ευρώπης με 72% και του υπόλοιπου κόσμου με 20%, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Τέλος, αναλύοντας τις επιδόσεις της εταιρίας στα διάφορα κανάλια, το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2019, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ανατολική Ευρώπη (+ 16%) και στη Βόρεια Ευρώπη (+ 15%).
Ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων που κατέστησαν αναγκαία από την πανδημία, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση, κατά 25% συνολικά σε σύγκριση με το 2019. Παρόλα αυτά η
- Νίκος Ανδρουλάκης: Παρακολούθησε τη λειτουργία της Ανάστασης στη Μητρόπολη Αθηνών
- Τσάβι: «Δεν αλλάζει κάτι, θα παραμείνω στη Μπαρτσελόνα»
- Η Έλενα Παπαρίζου έκανε Ανάσταση με τα μέλη της ελληνικής αποστολής στη Eurovision
- Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι που θα απασχοληθούν την Κυριακή του Πάσχα
- Ουκρανία: Υποστηρίζει ότι κατέστρεψε 42 ρωσικά άρματα μάχης – «Κόλαση» επί γης για τον στρατό του Πούτιν
- Μεξικό: Δυο νεκροί σε επίθεση εναντίον υποψηφίου στις δημοτικές εκλογές