Ο Jay-Z και η μάρκα κάνναβης MONOGRAM αποκάλυψαν μια πρώτη ματιά μιας τριμερούς καμπάνιας που επαναπροσδιορίζει τις εικονικές φωτογραφίες του διάσημου Αμερικανού φωτογράφου  Slim Aarons , μέσα από τον σύγχρονο φακό του φωτογράφου Ηype Williams, γνωστός για την σύγχρονη κουλτούρα του χιπ χοπ που φέρουν οι λήψεις του.

Η καμπάνια είναι μια σύγχρονη ερμηνεία των διάσημων εικόνων του Αaron που περιλαμβάνει έναν τρόπο ζωής που σκοπεύει να απεικονίσει το MONOGRAM.

Mε τα δικά του λόγια, το έργο της ζωής του Slim Aarons ήταν αφιερωμένο στη σύλληψη «ελκυστικών ανθρώπων, που κάνουν ελκυστικά πράγματα σε ελκυστικά μέρη». Οι αθάνατες δημιουργίες του για τέσσερις δεκαετίες, παρουσίαζαν πάντα την πολυτέλεια, την ομορφιά και την διασκέδαση στα μέσα του αιώνα. Για να ξαναδημιουργήσει αυτό το συναίσθημα, το MONOGRAM έβαλε τον Ηype Williams να δώσει μια νέα κουλ πνοή στην νέα καμπάνια της μάρκας διαλέγοντας για πρωταγωνιστές ένα καστ διαφορετικών προσωπικοτήτων. Οι εικόνες που προέκυψαν διαθέτουν το δυναμικό, λουξ τοπίο της σύγχρονης πολυτέλειας και είναι μαγικό πώς αυτό το σνομπ σκηνικό μπορεί να «συστηθεί» στην κουλτούρα της κάνναβης.

View this post on Instagram

A post shared by MONOGRAM (@monogramcompany)


Η καμπάνια MONOGRAM φωτογραφήθηκε στο  σπίτι του Φρανκ Σινάτρα στην Καλιφόρνια.

View this post on Instagram

A post shared by MONOGRAM (@monogramcompany)

Με τον φωτογράφο να αναδημιουργεί και αναδιατυπώνει μια σειρά από τα πιο αξιοσημείωτα σύντομα χρονογραφήματα δίπλα στην πισίνα. Το καστ περιλαμβάνει προσωπικότητες υποψήφιες για Grammy όπως η  Chika, ένα τρίο από μάγειρες και σεφ από την Νέα Υόρκη, μια ομάδα εμπειρογνωμόνων και ακτιβιστών, τον ράπερ και τραγουδοποιό Curren$y, την σχεδιάστρια και ενδυματολόγο Aleali και το μοντέλο Slick Woods.

Δείτε το βίντεο