Τρεις σημαντικές διακρίσεις για τη Vodafone
Στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020
Η Vodafone έλαβε τρεις σημαντικές διακρίσεις για τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει και τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει σε επίπεδο επικοινωνίας, στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020.
Τα Βραβεία Effie αποτελούν τον πλέον σημαντικό και καταξιωμένο θεσμό στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, που αναγνωρίζει τα πιο αποτελεσματικά brands, επιβραβεύοντας τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας τους.
Συγκεκριμένα, η Vodafone απέσπασε τις διακρίσεις:
- “Most Effective Brand” για την Ευρώπη
- “The Most Effective Telco Brand” διεθνώς
- “The 4th Most Effective Brand” διεθνώς.
- Μια ματιά στο Euphoria: Η Ζεντάγια έχει μπλεξίματα με την μαφία, ο Ελόρντι χορεύει γυμνός, η Σάφερ χαλαρώνει
- Αταμάν: Ο Παναθηναϊκός δεν είναι φαβορί για την Ευρωλίγκα – Ο Ομπράντοβιτς δεν είχε καλά αποτελέσματα»
- Βρετανία: Ο βασιλιάς Κάρολος μιλά για πρώτη φορά για τη μάχη του με τον καρκίνο
- Ο Λανουά κρίνεται και από τους ξένους διαιτητές
- Παυλόπουλος: Η Δικαστική Εξουσία απομακρύνεται επικίνδυνα από τις ρίζες της χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη
- Γιατί τα ζευγάρια τσακώνονται περισσότερο τα Χριστούγεννα;


