Φωτογραφίες: Automedia

Μετά από πάμπολλες καθυστερήσεις η Chevrolet όρισε την πρεμιέρα της νέας και πρώτης κεντρομήχανης  γενιάς, της Corvette C8 για τις 18 Ιουλίου. Μέχρι τότε το εμβληματικό muscle car συνεχίζει την εξέλιξή του η οποία εξακολουθεί σε ευρωπαϊκό έδαφος και  συγκεκριμένα στις 154 στροφές του θρυλικού Nurburgring όπου οι μηχανικοί της αμερικανικής φίρμας εξελίσσουν την οδική της συμπεριφορά προκειμένου να μπορέσει να φανεί αντάξια καθιερωμένων ευρωπαϊκών κεντρομήχανων sportscars όπως η Lamborghini Aventador S και η McLaren 720 S.

Αν και το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών των δύο πρωτοτύπων που εντοπίστηκαν να γράφουν γύρους στην «Πράσινη Κόλαση», υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που είναι αδύνατον να μην ξεχωρίσουν όπως το αιχμηρό splitter, οι θηριώδεις εισαγωγές αέρα στα πλευρά της και ο επιθετικά σχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης.

Παρά τη ριζική αλλαγή που έχει συντελεστεί στην αθέατη πλευρά της με την μετακίνηση του κινητήρα στο κέντρο της κατασκευής, είναι σαφές ότι η Corvette διατηρεί τις γνώριμες αναλογίες της αλλά και χαρακτηριστικά όπως τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην C7 όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Corvette C8 αναμένεται να αξιοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συνόλου LT1, του V8 κινητήρα βενζίνης των 6,2 λίτρων που χρησιμοποιεί η τρέχουσα γενιά του μοντέλου, με τη διαφορά ότι στη νέα γενιά της αναμένεται να προσφέρει επιπλέον ισχύ από τους 466 ίππους, ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι θα συνδυαστεί και με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα αναλαμβάνει να κινεί τον μπροστινό άξονα.

Παράλληλα με τις «απλές» εκδόσεις της Corvette C8, η Chevrolet εξελίσσει και μια αγωνιστική εκδοχή του νέου μοντέλου η οποία θα λάβει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και αναμένεται να αξιοποιήσει έναν V8 με χωρητικότητα 5,5 λίτρων.