Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα γενιά του i20 δίνει για πρώτη φορά το στίγμα της στο φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο αποκαλύπτοντας την σχεδιαστική του συνάφεια με το μεγαλύτερο i30 από όπου αναμένεται να προέλθουν και πολλά από τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά.

Προσφάτως επίσης έκανε την εμφάνισή του ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο του i20 N, της έκδοσης επιδόσεων που θα αποτελέσει μέλος της γκάμας στην νέα γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου και η οποία αξιοποιούσε το ίδιο αμάξωμα με την τρέχουσα γενιά του «απλού» i20. Αυτό σημαίνει ότι το νέο i20 δεν πρόκειται να «μετακινηθεί» σε μια νέα αρχιτεκτονική αν και δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται πλείστες βελτιώσεις προς όφελος μιας καλύτερης δυναμικής συμπεριφοράς αλλά και ενισχυμένης αποδοτικότητας.

Σε αυτό καθοριστικό ρόλο θα διαδραματίσει η βελτιωμένη γκάμα κινητήρων η οποία θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από τετρακύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων και τρικύλινδρο 1,0 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος. Οι αγοραστές του αναμένεται να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικών κιβωτίων πέντε ή έξι σχέσεων ή του επτά σχέσεων κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Σε ό,τι αφορά την προαναφερθείσα έκδοση επιδόσεων i20 N αναμένεται να αξιοποιήσει μια εκδοχή του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων του κορεατικού ομίλου, με ισχύ 200 ίππων.

Η σχεδίαση αναμένεται να ακολουθήσει μια εξελικτική διαδρομή διατηρώντας τις compact αναλογίες του κορεατικού supermini το οποίο ωστόσο θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, παραλλάσσοντας την όψη του σε αρμονία με τα νεότερα μοντέλα της Hyundai.

Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του και σε ό,τι αφορά το διαθέσιμο τεχνολογικό εξοπλισμό με κυρίαρχη την τοποθέτηση της νέας οθόνης 8,0 ιντσών για το σύστημα infotainment καθώς και τον εμπλουτισμό της σουίτας των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης στα οποία θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας καθώς και σύστημα παρατήρησης της συμπεριφοράς του οδηγού.