Μια ικανότερη και ισχυρότερη του WRX STI η οποία αποτελεί και το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της φίρμας, παρουσιάζει η Subaru στην έκθεση του Detroit, η οποία ωστόσο θα κατασκευαστεί σε μόλις 200 αντίτυπα τα οποία και θα διατεθούν αποκλειστικά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Το WRX STI S209 όπως είναι η πλήρης ονομασία του, διαθέτει ένα αιχμηρότερο body kit με αδιάψευστες σπορ προδιαγραφές, όπως καταμαρτυρούν οι ανασχεδιασμένοι και διογκωμένοι προφυλακτήρες, τα ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, η χαρακτηριστική γρίλια και το νέο splitter, με κυρίαρχο στοιχείο μια διόλου διακριτική αεροδυναμική πτέρυγα από ανθρακονήματα στο πίσω τμήμα.

Ακόμα σημαντικότερες ωστόσο και από τις αγωνιστικές υποσχέσεις που αφήνει η εμφάνισή του, είναι οι αναβαθμίσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στην αθέατη πλευρά του.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του επίπεδου turbo τετρακύλινδρου κινητήρα των 2,5 λίτρων με την κωδική ονομασία ΕJ25 ο οποίος εφοδιάζει και η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του μοντέλου και ο οποίος επωφελείται από μεγαλύτερο turbo, ανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής, σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων, νέο σύστημα εξαγωγής καθώς και ένα νέο εναλλάκτη θερμότητας με παραπληρωματικό σύστημα ψύξης με ψεκασμό νερού.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της διαθέσιμης ισχύος στους 341 ίππους, δηλαδή 41 επιπλέον σε σχέση με το «απλό» WRX STI αλλά και 17 ίππους παραπάνω σε σύγκριση με την προηγούμενη S έκδοση.

Ο κινητήρας συνδυάζεται κατ΄αποκλειστικότητα με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ παραδοσιακά η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή ενός αναβαθμισμένου συστήματος διαχείρισης ροπής το οποίο έχει βελτιωθεί για να αντεπεξέλθει στις νέες απαιτήσεις.

Παράλληλα με τις βελτιώσεις που αφορούν στον κινητήρα, το S209 επωφελείται από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ανάρτησης δια χειρός Bilstein αποτελούμενης από σκληρότερα ελατήρια, νέα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους 20 χιλ., ενώ το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Brembo και αποτελείται από διάτρητα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτεροι τροχοί των 19 ιντσών της BBS και τα ελαστικά της Dunlop.

Το ίδιο πολεμικό ύφος με την εξωτερική σχεδίαση απηχεί και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα Recarο, το επίπεδο, επενδυμένο με σουεντ στο κάτω μέρος τιμόνι ενώ στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει το infotainment με την οθόνη αφής των επτά ιντσών.