Η βρετανική φίρμα έχει ανακοινώσει την είσοδό της στην κατηγορία των SUV από τα τέλη του 2019, οπότε και θα κάνει την εμφάνισή της, η έκδοση παραγωγής του DBX το οποίο εκτός από την πρώτη απόπειρα της Aston Martin στον κόσμο της περιπέτειας θα αναλάβει να εγκαινιάσει και τις υπό κατασκευή, νέες βιομηχανικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ουαλία, όπου και θα φιλοξενηθεί η παραγωγή του.

Μέχρι τότε, η Aston Martin προσφέρει μια γεύση από τις δοκιμές εξέλιξης του επιβλητικού της SUV, το οποίο αφού ολοκλήρωσε το στάδιο προσομοιώσεων και ρυθμίσεων σε υπολογιστικό περιβάλλον, ξεκίνησε τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με φόντο τα δάση της Ουαλίας πέριξ του εργοστασίου όπου θα κατασκευάζεται.

Αν και το σύνολο των επιφανειών του καλύπτεται από το γνώριμο καμουφλάζ που η Aston Martin συνηθίζει να χρησιμοποιεί στα πρώιμα δοκιμαστικά πρωτότυπα, είναι σαφές ότι το DBX θα υιοθετήσει την πρακτικότερη πεντάθυρη διάταξη, έναντι της δίθυρης που είχε το ομώνυμο πρωτότυπο το οποίο ανέλαβε να εισαγάγει το κοινό στην ιδέα ενός SUV δια χειρός Aston Martin από την έκθεση της Γενεύης το 2015.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του είναι εξίσου σαφές ότι επειδή ακριβώς πρόκειται για ένα πρώιμο δοκιμαστικό πρωτότυπο, το DBX δεν διαθέτει τα στοιχεία εκείνα που θα συνθέσουν την τελική μορφή του.

Εξ ου και ο συνολικός σχεδιασμός του πίσω τμήματος καθώς και λεπτομέρειες όπως π.χ. τα πίσω φωτιστικά σώματα δείχνουν μια απλοϊκή προσέγγιση, εντελώς ξένη σε αυτή που θα περίμενε κανείς από ένα SUV του πολυτελούς διαμετρήματος του DBX.

Εξάλλου, επί του παρόντος, κύρια ενασχόληση αυτών των πρώιμων πρωτότυπων είναι οι εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης οι οποίες, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα πραγματοποιηθούν στις πλέον απαιτητικές συνθήκες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.

Ενδεικτικά, το DBX αναμένεται να δοκιμαστεί στις ερήμους της Μέσης Ανατολής, και στον Αρκτικό Κύκλο προκειμένου να διαπιστωθεί η αντοχή του σε ακραίες θερμοκρασίες, ενώ τα διάσημα περάσματα των Άλπεων θα αποτελέσουν ιδανικό σκηνικό στις δοκιμές που αφορούν το υψηλό υψόμετρο.

Η συνέχεια των δοκιμών θα δοθεί στις γερμανικές Autobahn και στο Nurburgring όπου το βρετανικό SUV θα κληθεί να αποδείξει τις ικανότητές του σε επίπεδο ταχύτητας και δυναμικής οδηγικής συμπεριφοράς.

Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία που συνοδεύουν το DBX, σύμφωνα με πληροφορίες το βρετανικό SUV θα αξιοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική με τα μοντέλα της Lagonda τα οποία θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο από το 2021.

Επίσης αν και αρχικά, αναμένεται να προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης μεταξύ των οποίων ο V12 των Βρετανών αλλά και ο V8 δια χειρός AMG στο πλαίσιο της συνεργασίας Aston Martin – Mercedes-AMG, σταδιακά η γκάμα θα εμπλουτιστεί με υβριδικά σύνολα τα οποία θα προέρχονται επίσης από τους Γερμανούς ενώ, στη συνέχεια η «ποσόστωση» ηλεκτρικής τεχνολογίας θα αυξάνεται με δεδομένο και ότι σύμφωνα με τα σχέδια της βρετανικής φίρμας το νέο εργοστάσιο θα αποτελέσει τον «πόλο εξηλεκτρισμού» της Aston Martin.

Γράψτε το σχόλιο σας