Πιστή στην υπόσχεση της, η VW αποκάλυψε την νέα και μικρότερη προσθήκη της SUV γκάμας της η οποία έχοντας ως αφετηρία την αρχιτεκτονική του Polo (ΜQ, συνδυάζει το compact αποτύπωμα με περιπετειώδη αισθητική που θα διεκδικήσουν για λογαριασμό της VW μερίδιο στην ολοένα και μεγαλύτερης απήχησης κατηγορία των SUV με φιλοαστικό χαρακτήρα.

Την αστική του πλευρά αναλαμβάνουν να αποτυπώσουν οι περιορισμένες του διαστάσεις οι οποίες συνοψίζονται σε 4,11 μέτρα μήκος και πλάτος 1,85 μ. οι οποίες υπερβαίνουν τα αντίστοιχη μεγέθη του Polo κατά 5,4 εκ, και 9,7 εκατοστά αντίστοιχα.

Παράλληλα, χάρη στο συνδυασμό αυξημένου ύψους (1,558) μέτρα και διαφορετικής διάταξης η θέση οδήγησης βρίσκεται σαφώς ψηλότερα από ότι στο Polo, αγγίζοντας το 1,0 μέτρο.

Χάρη στις αυξημένες του διαστάσεις σε σχέση με το γερμανικό supermini συνεπικουρούμενου του γενναιόδωρου για την κατηγορία μεταξονίου των 2,56 μέτρων, το T-Cross εγγυάται άνετη φιλοξενία σε πέντε άτομα αλλά και μέγιστη πρακτικότητα καθώς ο χώρος του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 385 λίτρα και φτάνει έως τα 1.281 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Παράλληλα, χάρη στη δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων κατά 14,0 εκατοστά, ο χώρος του πορτ μπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί από τα 385 σε 455 λίτρα χωρίς ουσιαστικά να «καταργηθεί» το πίσω κάθισμα. Επίσης όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να επιλέξουν αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού ενισχύοντας περαιτέρω τις μεταφορικές δυνατότητες του γερμανικού SUV.

Σε επίπεδο κινητήρων, το T-Cross θα είναι αρχικά διαθέσιμο με τρεις βενζινοκινητήρες και έναν diesel προσφέροντας ισχύ από 95 έως 150 ίππων. Αναλυτικότερα εφαλτήριο για την γκάμα θα αποτελεί ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,0 λίτρου ο οποίος θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος 95 και 115 ίππων ενώ την σκυτάλη παίρνει ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων.

Την γκάμα συμπληρώνει diesel μοτέρ 1,6 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 95 ίππων ενώ όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW το T-Cross θα διατεθεί αποκλειστικά σε εμπροσθοκίνητες εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση μέρος των επιλογών του αναμένεται να αποτελέσει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει μια ολοκληρωμένη δέσμη συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης και άνεσης συμπεριλαμβανομένου συστήματος αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών, συστήματος διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας και συστήματος επιτήρησης για την τυφλή γωνία σε συνδυασμό με σύστημα προειδοποίησης για ενδεχόμενο κίνδυνο κατά την οπισθοπορεία. Στις προαιρετικές επιλογές συμπεριλαμβάνονται επίσης σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης οδηγού, ενεργό cruise control και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Πλην της γενναιοδωρίας σε συστήματα υποστήριξης οδηγού, το T-Cross προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μιας οθόνης οκτώ ιντσών για το σύστημα infotainment σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ προσφέρει και τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητών και έως τέσσερις θύρες USB για τη διασύνδεση έξυπνων συσκευών.


Σύμφωνα με τις συστάσεις το T-Cross θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από την προσεχή άνοιξη.