Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

H κάποτε ακριβοθώρητη νέα γενιά της Corvette γίνεται ολοένα και συχνότερα αντικείμενο κατασκοπικών λήψεων, αυτή την φορά μάλιστα από ευρωπαϊκό έδαφος, καθώς το εμβληματικό αμερικανικό muscle car εντοπίστηκε στην πίστα του Nurburgring.

Με δεδομένο ότι βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία δοκιμών εξέλιξης καθώς η πρεμιέρα της έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2019, κάτω από το «πυκνό» καμουφλάζ βρίσκεται πλέον η τελική της μορφή η οποία αν και άμεσα αναγνωρίσιμη, φέρει αρκετές διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της η οποία τη συνοδεύει σε ορισμένες από τις εικόνες αποτυπώνοντας πιο έντονα τις διαφορές τους.

Μια σημαντική διαφορά είναι το ακόμα μεγαλύτερο πλάτος του «δεύτερου μισού» του αμαξώματος το οποίο ενσωματώνει δύο θηριώδεις πλευρικές εισαγωγές αέρα προκειμένου να εξυπηρετήσει τις νέες ανάγκες που προέκυψαν από τη νέα διάταξη του κινητήρα.

Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, ο τελευταίος για πρώτη φορά στην πολύχρονη ιστορία του μοντέλου θα τοποθετείται πίσω από τα καθίσματα, μεταβάλλοντας την Corvette C8 σε κεντρομήχανη.

Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα των συνόλων που θα αναλάβουν να εξοπλίσουν την κεντρομήχανη πια Corvette, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πρόκειται για το γνωστό V8 6,2 λίτρων με ισχύ 460 ίππων, ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο επίσης V8 με χωρητικότητα 4,2 λίτρων και απόδοση που θα αγγίζει τους 650 ίππους ενώ στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί ένας επίσης twin-turbo με κυβισμό 5,5 λίτρα και ισχύ 850 ίππων.

Σε ό,τι αφορά το κιβώτιο, η Chevrolet αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές της Corvette ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων αλλά και του επίσης αυτόματου 10 σχέσεων που εφοδιάζει την Camaro.