Φάρσα σε καφετέρια δείχνει πόσο εύκολη είναι η συλλογή προσωπικών δεδομένων
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Το βίντεο μιας «φάρσας» που σχεδίασε η εταιρεία πρόληψης απάτης Cifas δείχνει πόσο εύκολο είναι για τις επιχειρήσεις να αποκτούν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα των πελατών τους.
Η καφετέρια σε πρώτη φάση προσέφερε δωρεάν καφέ σε όποιον έκανε «Like» στη σελίδα της στο Facebook. Στη συνέχεια η υπάλληλος απλά ρωτούσε τον πελάτη το μικρό του όνομα, δήθεν για να του δώσει αργότερα τη σωστή παραγγελία.
Αν αγνοία του πελάτη, ένα συνεργείο από υπαλλήλους της Cifas περίμενε σε βανάκι έξω από την καφετέρια για να κρυφακούει τα ονόματα και να κάνει φύλλο και φτερό δεδομένα των πελατών στο Διαδίκτυο.
Ακόμα και την ώρα του καφέ, ο Μεγάλος Αδελφός μπορεί να σας παρακολουθεί…
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Η Κιμ Καρντάσιαν αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο άλλαξε το όνομά της πριν από 18 χρόνια
- Πολιτική Προστασία: Σύσκεψη αύριο στα Μέγαρα για την καταγραφή ζημιών από τις πλημμύρες στη Δυτική Αττική
- Κλήρωση: Δείτε ποιοι είναι οι 12 όμιλοι του Μουντιάλ 2026 (pic)
- Μαρουάν Μπαργούτι: Η οικογένεια του ηγέτη της Φατάχ καταγγέλλει ότι υφίσταται βασανιστήρια στο Ισραήλ
- Θεσσαλονίκη: Αγρότες έντυσαν με… λαμπιόνα τα τρακτέρ τους – Χριστούγεννα στα μπλόκα
- Η απονομή του τροπαίου του League Cup στον Ολυμπιακό (pics+vid)


