Τα τρένα που ήρθαν και στις γαλλικές πλατφόρμες δεν χώρεσαν
Σάλο έχει προκαλέσει στη Γαλλία η είδηση ότι η εταιρεία των γαλλικών σιδηροδρόμων SNCF παρήγγειλε 2.000 συρμούς (κόστους 15 δισ. ευρώ) για να ανακαλύψει ότι «βρίσκουν» στις πλατφόρμες πολλών σταθμών της περιφέρειας. Τώρα οι Γάλλοι αναγκάζονται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για να «ανοίξουν» λίγο τις πλατφόρμες.
Σάλο έχει προκαλέσει στη Γαλλία η είδηση ότι η εταιρεία των γαλλικών σιδηροδρόμων SNCF παρήγγειλε 2.000 συρμούς (κόστους 15 δισ. ευρώ) για να ανακαλύψει ότι «βρίσκουν» στις πλατφόρμες πολλών σταθμών της περιφέρειας.
Τώρα οι Γάλλοι αναγκάζονται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για να «ανοίξουν» λίγο τις πλατφόρμες.
Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του BBC, το λάθος προέκυψε διότι η εταιρεία διαχείρισης των σιδηροδρόμων μέτρησε το πλάτος σε σταθμούς που κατασκευάστηκαν πριν από 30 χρόνια. Δεν έλαβε όμως υπόψη ότι στη χώρα υπάρχουν και σταθμοί που κατασκευάστηκαν πριν από 50 χρόνια, τότε που τα τρένα ήταν πιο στενά.
Εκπρόσωπος της εταιρείας αναγνώρισε ότι «το πρόβλημα το καταλάβαμε κάπως αργά».
Αλλά ο αρμόδιος υπουργός είχε μια πιο πολιτική απάντηση: «αυτά συμβαίνουν όταν χωρίζεις την εταιρεία διαχείρισης των υποδομών από την εταιρεία που διαχειρίζεται τη λειτουργία».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πώς να μειώσεις τον λογαριασμό ρεύματος τον χειμώνα χωρίς να κρυώνεις
- Το Netflix αποκτά τους σούπερ ήρωες της DC – Το brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ πλήρως
- Δωρεάν εργαλεία AI σε φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων από την Google
- «Είναι ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις της γενιάς μας» – H Μάργκοτ Ρόμπι για τον Τζέικομπ Έλορντι στα Ανεμοδαρμένα Ύψη
- Διαδοχικές παρεμβάσεις Καραμανλή για αγροτικό και κρίση θεσμών – Τι θα πει για δύο θέματα που καίνε την κυβέρνηση
- Τα ωραία του «Αναστό»





