Συγγνώμη για την κακόγουστη διαφήμιση με αυτόχειρα ζήτησε η Hyundai
Στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι τα οχήματά της δεν εκπέμπουν καθόλου αέρια, η Hyundai έφτιαξε μια διαφήμιση όπου ένας οδηγός αποτυγχάνει να βάλει τέλος στη ζωή του με τη μέθοδο της εισπνοής μονοξειδίου. Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία και η κορεάτικη εταιρεία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως την απέσυρε.
Στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι τα οχήματά της δεν εκπέμπουν καθόλου αέρια, η Hyundai έφτιαξε μια διαφήμιση όπου ένας οδηγός αποτυγχάνει να βάλει τέλος στη ζωή του με τη μέθοδο της εισπνοής μονοξειδίου.
Στη διαφήμιση, ο υποψήφιος αυτόχειρας (κλεισμένος σε ένα γκαράζ) διαπιστώνει ότι δεν μπορεί τελικά να βάλει τέλος στη ζωή του και βγαίνει από το όχημα.
Τότε, πέφτει το μήνυμα: «το νέο μας όχημα με τις εκπομπές του να είναι 100% νερό».
Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία, ενώ σχετική αναφορά έγινε στην εφημερίδα Guardian.
Tελικά η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως η διαφήμιση αποσύρθηκε.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- 2025: Η χρονιά που ο πλανήτης «χτύπησε» κόκκινο και η πολιτική για το κλίμα βρέθηκε σε αδιέξοδο
- Αντώνης Κοκορίκος: Πέθανε ο δημοσιογράφος
- «Ενδιαφέρεται για τον Γουέσλεϊ της Αλ Νασρ ο ΠΑΟΚ»
- ΣΥΡΙΖΑ: Απαράδεκτη η λογοκρισία του δημάρχου Φλώρινας στην Banda Entopica
- Κίνα: Κυρώσεις σε αμερικάνικες εταιρείες άμυνας λόγω πωλήσεων όπλων στην Ταϊβάν
- Σάκοτα: «Φορμαρισμένος ο Άρης, χρειάζεται προσοχή το παιχνίδι»








