Συγγνώμη για την κακόγουστη διαφήμιση με αυτόχειρα ζήτησε η Hyundai
Στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι τα οχήματά της δεν εκπέμπουν καθόλου αέρια, η Hyundai έφτιαξε μια διαφήμιση όπου ένας οδηγός αποτυγχάνει να βάλει τέλος στη ζωή του με τη μέθοδο της εισπνοής μονοξειδίου. Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία και η κορεάτικη εταιρεία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως την απέσυρε.
Στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι τα οχήματά της δεν εκπέμπουν καθόλου αέρια, η Hyundai έφτιαξε μια διαφήμιση όπου ένας οδηγός αποτυγχάνει να βάλει τέλος στη ζωή του με τη μέθοδο της εισπνοής μονοξειδίου.
Στη διαφήμιση, ο υποψήφιος αυτόχειρας (κλεισμένος σε ένα γκαράζ) διαπιστώνει ότι δεν μπορεί τελικά να βάλει τέλος στη ζωή του και βγαίνει από το όχημα.
Τότε, πέφτει το μήνυμα: «το νέο μας όχημα με τις εκπομπές του να είναι 100% νερό».
Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία, ενώ σχετική αναφορά έγινε στην εφημερίδα Guardian.
Tελικά η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως η διαφήμιση αποσύρθηκε.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Κλειστά ακίνητα: Τέλος χρόνου για τα αποκαλυπτήρια
- Μπενίτεθ: «Πρέπει να προσεγγίσουμε με τη σωστή νοοτροπία τα παιχνίδια – Να μην κάνουμε ανόητα λάθη»
- Αγρότες: Μπλόκο και στις Μικροθήβες – Παρέκαμψαν τα ΜΑΤ και έκλεισαν την Εθνική Οδό – «Δεν κάνουμε βήμα πίσω»
- Νότια Αφρική: Ένοπλοι σκότωσαν 11 άτομα, ανάμεσά τους και ένα 3χρονο παιδί σε ξενώνα
- Ο Μάικλ Τζόρνταν σε νομική μάχη με τη NASCAR
- Άννα Βίσση: Η αποθεωτική πρεμιέρα για τα 10 χρόνια «Hotel Ερμού»


