«Η Γυναίκα ως Μούσα, 1900-1950» στο Μουσείο Ηρακλειδών
Την έκθεση με τίτλο «Η Γυναίκα ως Μούσα, 1900-1950» θα παρουσιάσει το Μουσείο Ηρακλειδών από τις 3 Σεπτεμβρίου ώς τις 21 Νοεμβρίου. Η έκθεση αποτελείται από 90 έργα (υδατογραφίες, χαρακτικά και σχέδια) της πρώτης πεντηκονταετίας του 20ού αιώνα, που αναδεικνύουν ποικίλους τρόπους απόδοσης της γυναικείας μορφής: ως μητέρα, ερωμένη και φίλη.
Την έκθεση με τίτλο «Η Γυναίκα ως Μούσα, 1900-1950» θα παρουσιάσει το Μουσείο Ηρακλειδών από τις 3 Σεπτεμβρίου ώς τις 21 Νοεμβρίου.
Η γυναικεία μορφή έχει εμπνεύσει καλλιτέχνες όλων των ηλικιών και
εθνοτήτων από την αρχαιότητα έως σήμερα.
Η έκθεση θα παρουσιάσει έργα παγκοσμίως γνωστών καλλιτεχνών του
μοντερνισμού, τα οποία απεικονίζουν ποικίλους τρόπους απόδοσης της
γυναικείας μορφής και αντικατοπτρίζουν τα κυρίαρχα καλλιτεχνικά ρεύματα
της εποχής τους.
Η γυναίκα απεικονίζεται ως μητέρα, ερωμένη, φίλη ή ως η «εξ’ απορρήτων». Είναι διαδοχικά περιποιητική, παραπλανητική, επίμονη ή
συνωμοτική.
Θα εκτεθούν περί τα ενενήντα (90) έργα (υδατογραφίες, χαρακτικά και σχέδια) της πρώτης πεντηκονταετίας του 20ού αιώνα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, από τη συλλογή του Μουσείου Ηρακλειδών, της Εθνικής Πινακοθήκης και Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτζου, της συλλογής Alpha Bank καθώς επίσης και από τις συλλογές των ιδιωτών Γεωργίου Οικονόμου και Χ. Λεοντιάδη.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Βαρδούσια: Η μοιραία πορεία των τεσσάρων ορειβατών – Τα πιθανά σενάρια της τραγωδίας
- Έκανε το στέλεχος της Interpol και είχε… κατ’ επάγγελμα τις απάτες – Απέσπασε 440.000 ευρώ σε 16 χρόνια
- Ο Γκρίλις σε μια ξέφρενη νύχτα μετά την ήττα από την Άρσεναλ
- Γεωργιάδης και Πλεύρης «ξαναχτύπησαν»: «Αντιδυτικά και αριστεροκρατούμενα» η Διεθνής Αμνηστία και το Δικαστήριο της Χάγης
- Το in στο μπλόκο της Νίκαιας: Ξεκάθαροι οι αγρότες απέναντι στις διασπαστικές κινήσεις που «αγκάλιασε» το Μαξίμου
- Κόντρα ΝΔ – ΠΑΣΟΚ για τους αγρότες – «Μη ασφαλές περιβάλλον διαλόγου» καταγγέλλει η Χαριλάου Τρικούπη





