Η οικονομία του Διαδικτύου δεν αλλάζει τους νόμους της αγοράς
Τις απόψεις του για την οικονομική δραστηριότητα στο Διαδίκτυο εξέφρασε την Πέμπτη από το βήμα της έκθεσης Internet World Fall 2000 ο πρώην Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Ρόμπερτ Ρούμπιν. Ο Ρούμπιν, ο οποίος θεωρείται αυθεντία στον τομέα της οικονομικής ανάλυσης, υποστήριξε ότι, μολονότι η λεγόμενη Νέα Οικονομία αποτελεί την κινητήρια δύναμη της οικονομικής ανάπτυξης των ΗΠΑ, δεν θα πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι εξακολουθεί να υπόκειται στους νόμους της «κλασικής» οικονομίας.
60
Τις απόψεις του για την οικονομική δραστηριότητα στο Διαδίκτυο εξέφρασε την Πέμπτη από το βήμα της έκθεσης Internet World Fall 2000 ο πρώην Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Ρόμπερτ Ρούμπιν. Ο Ρούμπιν, ο οποίος θεωρείται αυθεντία στον τομέα της οικονομικής ανάλυσης, υποστήριξε ότι, μολονότι η λεγόμενη Νέα Οικονομία αποτελεί την κινητήρια δύναμη της οικονομικής ανάπτυξης των ΗΠΑ, δεν θα πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι εξακολουθεί να υπόκειται στους νόμους της «κλασικής» οικονομίας.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει ο ειδησεογραφικός τόπος ZDNet, ο Ρούμπιν δεν αποδέχεται τη διαδεδομένη σε πολλούς αντίληψη ότι η Νέα Οικονομία έχει μεταλλάξει ριζικά την ανθρώπινη φύση και τους νόμους της οικονομίας. Έφερε παράδειγμα άλλα τεχνολογικά επιτεύγματα, όπως το αυτοκίνητο και το τηλέφωνο, η αγορά των οποίων ακολούθησε τελικά τους κλασικούς νόμους της οικονομίας.
Ο Ρούμπιν θεωρεί υπερβολικά αισιόδοξη την πίστη πολλών οικονομικών παραγόντων στις απεριόριστες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης του Διαδικτύου. Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους για την ευημερία των ΗΠΑ, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η εσφαλμένη αντίληψη ότι η παραγωγικότητα και η δημιουργικότητα από τη χρήση του Διαδικτύου θα συνεχίσει να αναπτύσσεται εσαεί και ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Τράπεζας θα εξακολουθήσει να είναι ικανό να διορθώνει κάθε αδυναμία της Νέας Οικονομίας.
Τόνισε, πάντως, ότι το Διαδίκτυο παίζει αναμφίβολα θετικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα που διακρίνει ο Ρούμπιν σε αυτό είναι η δυνατότητα των καταναλωτών να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων και των επιχειρήσεων να δραστηριοποιηθούν σε οποιαδήποτε αγορά, ανεξάρτητα από το πού εδρεύουν. Πρόκειται για δυνατότητες, κατέληξε, που οδηγούν σε «τελειότερο ανταγωνισμό».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Αυστραλία: Ηλικιωμένοι δίνουν μάχη για να αφοπλίσουν το έναν μακελάρη του Μποντάι προτού πέσουν νεκροί
- Τα New Year’s Resolutions ξεκινούν σήμερα
- Ο δήμαρχος Αθηναίων θέτει ζητήματα χρηματοδότησης και θεσμικού ρόλου των δήμων στη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ
- Τέλος εποχής για ΗΠΑ-ΕΕ: Ποιό το Plan B των Ευρωπαίων στο αντίο των Αμερικανών;
- Μαρόκο: Σε αυξημένη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση ενδεχόμενης κακοκαιρίας
- Ολυμπιακός: Ιταλικό σενάριο και για μεταγραφή σέντερ





