40

Το National Geographic δεν θα γράφει πλέον απλώς για ταξίδια σε ονειρεμένους τόπους. Μετά τη συνεργασία του με το iExplore, ένα ιντερνετικό πρακτορείο ταξιδίων που συνεργάζεται με ένα εκτεταμένο δίκτυο τουριστικών πρακτόρων σε περισσότερες από 150 χώρες, θα δίνει την ευκαιρία σε κάθε ενδιαφερόμενο να φτάσει στους εξωτικούς προορισμούς που έχει το ίδιο γνωρίσει και προτείνει στους αναγνώστες του.

Η συνεργασία, που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, προβλέπει πως το National Geographic θα αγοράσει το 30% της iExplore και, για πρώτη φορά στην ιστορία των 112 χρόνων του, θα επιτρέψει τη χρήση του βαρύτιμου λογοτύπου του.


Το iExplore θα μπορεί να χρησιμοποιήσει (με τη συγκατάθεση του National Geographic) φωτογραφίες, άρθρα και άλλο υλικό από το αρχείο του οργανισμού, που αντιστοιχεί σε περισσότερα από 5.000 ταξίδια ανά τον κόσμο.


Μετά τη συμφωνία, στο δικτυακό τόπο www.nationalgeographic.com θα υπάρχουν οι ταξιδιωτικές προτάσεις της iExplore, σε συνδυασμό με τα ακριβά ταξίδια που διοργανώνει το ίδιο το National Geographic. Επιπλέον, το νέο περιεχόμενο που θα προκύψει από το επιτελείο των δύο συνεργατών θα χρησιμοποιηθεί σε περιοδικά, στην τηλεόραση και στο Διαδίκτυο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press