39

Μισό δισεκατομμύριο δολάρια (180 δισ. δρχ.) θα επενδύσει το τμήμα μάρκετινγκ της Microsoft στο X-Box, την πρώτη κονσόλα παιχνιδιών της εταιρείας. Δεδηλωμένος στόχος της εταιρείας είναι να πάρει τη θέση της Sony στην κορυφή της αγοράς.

Το X-Box πρόκειται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2001, όταν το PlayStation 2, η κονσόλα 128 bit της Sony, θα βρίσκεται ήδη στην παγκόσμια αγορά από τον Οκτώβριο του 2000. Επί 18 μήνες η Microsoft θα εφαρμόζει επιθετική πολιτική μάρκετινγκ για να ανταγωνιστεί, κυρίως, το PlayStation 2.


Τα όπλα της θα είναι η επεξεργαστική ισχύς των τσιπ της Intel, η κάρτα γραφικών της nVidia, ένας οδηγός DVD και η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet, στα οποία προστίθενται βεβαίως και τα 500 εκατομμύρια δολάρια που θα χρησιμοποιήσει για τη διαφημιστική προβολή του X-Box.


Οι προγραμματιστές της εταιρείας εργάζονται ήδη εντατικά για την ανάπτυξη 30 τίτλων. Τα απαραίτητα εργαλεία ανάπτυξης τίτλων για το X-Box θα σταλούν σύντομα σε 200 ακόμα εταιρείες λογισμικού βιντεοπαιχνιδιών.


Στόχος της Microsoft είναι να κερδίσει ένα μερίδιο από την εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες, η οποία εκτιμάται ότι μόνο το 2000 θα δημιουργήσει έσοδα ύψους 7 δισ. δολαρίων (2,5 τρισ. δρχ.).


Ο αντιπρόεδρος του τμήματος παιχνιδιών της Microsoft, Ρόμπι Μπαχ, δεν δίστασε να επιτεθεί ευθέως στη Sony. Υποστήριξε ότι το X-Box θα έχει πολύ καλύτερα γραφικά και ήχο από το Sony PlayStation 2 και ότι η ανάπτυξη τίτλων για την κονσόλα θα είναι πολύ πιο εύκολη.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Reuters