Διαφορετική βιτρίνα για κάθε πελάτη
Το Amazon.com, ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα του Διαδικτύου, εξατομίκευσε τις υπηρεσίες του, προσφέροντας σελίδες με πληροφορίες προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις του εκάστοτε επισκέπτη-πελάτη, όπως αυτές προκύπτουν από τις αγορές που έκανε στο παρελθόν από το δικτυακό αυτό τόπο.
40
Το Amazon.com, ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα του Διαδικτύου, εξατομίκευσε τις υπηρεσίες του, προσφέροντας σελίδες με πληροφορίες προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις του εκάστοτε επισκέπτη-πελάτη, όπως αυτές προκύπτουν από τις αγορές που έκανε στο παρελθόν από το δικτυακό αυτό τόπο.
Η στρατηγική εξατομίκευσης του Amazon.com ξεκίνησε στις αρχές του χρόνου, με την προσθήκη της στήλης new for you (νέο για σας), μέσω της οποίας το ηλεκτρονικό κατάστημα έκανε προτάσεις αγοράς βιβλίων και ταινιών βίντεο με βάση το ιστορικό των αγορών του εκάστοτε πελάτη.
Στη συνέχεια, το Amazon.com πειραματίστηκε, εισάγοντας στο κυρίως τμήμα της κεντρικής σελίδας του προτάσεις για γρήγορα ψώνια (quick pick), που διαμορφώνονται με βάση τις παλαιότερες αγορές του συγκεκριμένου χρήστη. Ετσι, κάθε χρήστης βλέπει προτάσεις για την αγορά διαφορετικών προϊόντων στην οθόνη του.
Σύμφωνα με τον Τζος Πέτερσεν, μάνατζερ του τμήματος εξατομίκευσης του Amazon.com: Σκοπός μας είναι, εάν έχουμε είκοσι εκατομμύρια πελάτες, να δημιουργήσουμε είκοσι εκατομμύρια καταστήματα. Τα γρήγορα ψώνια είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ολυμπιακός: Μάτωσε στο πρόσωπο ο Παπανικολάου μετά από αγκωνιά
- ΠΑΟΚ: Συμφωνία με Μόντενα για την απόκτηση του Γιάννη Σαρρή
- Δίκη για υποκλοπές: Έψαχναν μέσω παραστατικών και τεχνικών προδιαγραφών για να… βρουν το παράνομο Predator
- «Πικρός» ο καφές στις ΗΠΑ παρά την κατάργηση των δασμών Τραμπ
- Η ληστεία στο Λούβρο ξαναγράφει τους κανόνες ασφαλείας στα μουσεία
- LIVE: Ντόρτμουντ – Γκλάντμπαχ



