H βαυαρική φίρμα συνεχίζει την εξέλιξη της Χ6 η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να δοκιμάζει τις αντοχές της στο ψύχος του Αρκτικού Κύκλου.

Όπως επιβάλλει η λογική αλλά και όπως αποκαλύπτει μια προσεκτική παρατήρηση στα καμουφλαρισμένα τμήματά της, η Χ6 θα υιοθετήσει μια σειρά σχεδιαστικών αλλαγών οι οποίες θα φροντίσουν να την εναρμονίσουν με τις νεότερες BMW.

Έτσι στην όψη της διακρίνεται ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, η ελαφρώς αναθεωρημένη γρίλια η οποία διατηρεί το επιβλητικό της μέγεθος ενώ χαμηλότερα προβάλλει ένας αισθητήρας και η πιο επιθετική χάραξη των εισαγωγών αέρα.

Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η δυναμική σιλουέτα της Χ6 η οποία θα εξακολουθήσει να υιοθετεί τις ίδιες αναλογίες που ισορροπούν ανάμεσα σε κομψότητα και δυναμισμό.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν αλλαγές στο πίσω τμήμα αν και δεδομένα θα προκύψουν στην έκδοση παραγωγής.

Σε κάθε περίπτωση, οι σημαντικότερες αλλαγές αναμένονται στο εσωτερικό το οποίο θα υποδεχτεί το νέας τεχνολογίας λειτουργικό iDrive 8 το οποίο θα συνοδεύεται από νέες οθόνες στα πρότυπα του iX.

Υπό αυτό το σκεπτικό η ανανεωμένη Χ6 αναμένεται να υιοθετήσει ένα ανασχεδιασμένο ταμπλό προκειμένου να φιλοξενήσει μια ευμεγέθη καμπύλη ενιαία οθόνη η οποία θα αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και infotainment 14,9 ιντσών. Ανασχεδιασμένη θα είναι και η κεντρική κονσόλα η οποία αναμένεται να φιλοξενεί τον περιστροφικό επιλογέα που θα αποτελεί μια δευτερεύουσα πύλη πρόσβασης για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης καθώς και ένα μικρότερο επιλογέα σχέσεων.

Η παρουσία του iDrive 8 εκτός από τη νέα σχεδίαση και τις νέες οθόνες θα εξασφαλίσει στην Χ6 συνδεσιμότητα 5G, βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου καθώς και πρόσβαση σε σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Παράλληλα, θα νέες δυνατότητες επιφυλάσσουν εφαρμογές όπως το My Modes ένα είδος επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης που παραμετροποιεί την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα, τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων καθώς και τον φωτισμών και των γραφικών στις οθόνες βάσει των προτιμήσεων του οδηγού και των εκάστοτε συνθηκών.

Στην αθέατη πλευρά του επιβλητικού coupe SUV αναμένονται αλλαγές στη γεωμετρία της ανάρτησης οι οποίες θα στοχεύσουν σε μια καλύτερη ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και δυναμική οδήγηση ενώ βελτιώσεις θα πραγματοποιηθούν και στην κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Οι αλλαγές στους κινητήρες δεν προδιαγράφονται ριζικές καθώς η Χ6 θα εξακολουθεί να προσφέρεται με δύο εξακύλινδρους diesel 3,0 λίτρων και μια βενζινοκίνητη έκδοση εν είδει βασικής. Η έκδοση M50i αναμένεται να διατηρήσει τον V8 των 4,4 λίτρων με απόδοση 530 ίππους ενώ η κορυφαία Μ έκδοση θα επωφεληθεί από μια ισχυρότερη εκδοχή του που θα εξακολουθεί να αποδίδει 600 ή 625 ίππους.