Φωτογραφίες: Automedia

H DS έχει εκφράσει από το 2012 με το πρωτότυπο DS9 την πρόθεσή της να προσθέσει στην γκάμα της μια τετράθυρη πρόταση που θα τεθεί επικεφαλής των προτάσεών της, προβάλλοντας χαρακτηριστικά άνεσης και επιβολής αντίστοιχα του μοντέλου στο οποίο οφείλει την ονομασία της η πολυτελής φίρμα της Citroen.

Aν και όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρωτότυπο DS9 ως δυνητική ναυαρχίδα της DS, το όνομα της φίρμας συνοδευόταν από αυτό της Citroen, όπως αφήνουν να εννοηθεί οι εικόνες ενός αντιστοίχως επιβλητικού δοκιμαστικού πρωτοτύπου με καμουφλάζ, οι στόχοι της γαλλικής φίρμας δεν έχουν μεταβληθεί ως προς το λανσάρισμα ενός μοντέλου που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της.

Παρόλο που το επιμελές καμουφλάζ των Γάλλων δεν αφήνει περιθώρια εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων ως προς τις λεπτομέρειες της σχεδίασης, είναι σαφές βάσει των πρόσφατων παραδειγμάτων της DS ότι θα ακολουθήσει μια εκκεντρική προσέγγιση, αντλώντας επιρροές από το ομώνυμο πρωτότυπο.

Επίσης στα χαρακτηριστικά που φιλοδοξούν να δώσουν το στίγμα της διαφορετικότητας στην ναυαρχίδα της DS, θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς, το συνδυασμό μιας coupe λογικής οροφής και μιας hatch θύρας αποσκευών.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί  η γνώριμη πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου EMP2, ενώ σε επίπεδο συνόλων θα αξιοποιηθούν κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων σε συνδυασμό ή μη με ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας ισχύ 180 έως 225 ίππους. Την γκάμα θα συμπληρώσουν κινητήρες diesel 1,5 και 2,0 λίτρων με ισχύ από 130 έως 180 ίππους.