Το city car της κορεατικής φίρμας υποδέχεται την τρίτη κατά σειρά γενιά του η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης που ανοίγει αυλαία στις 10 Σεπτεμβρίου με την προοπτική να διατεθεί από τις αρχές του 2020.

Μέχρι τότε η Hyundai δίνει μια ικανή δόση από το νέο μοντέλο το οποίο αν και υιοθετεί μια ηπιότερη σχεδίαση σε σχέση με το teaser που προηγήθηκε προβάλλει μια ωριμότερη υπόσταση  συνεπικουρούμενου του ενισχυμένου εξοπλισμού και των νέων του τεχνολογικών χαρακτηριστικών.

Αναλυτικότερα, αν και οι αναλογίες του παραμένουν σχεδόν ίδιες, το i10 έχει αυξήσει το πλάτος του κατά 2,0 εκ. ενώ έχει μειώσει την απόστασή του από το έδαφος κατά επίσης 2,0 εκατοστά, αποκτώντας μια δυναμικότερη υπόσταση συνεπικουρούμενης της νέας σχεδίασης. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο δυναμισμός αναμένεται να αποτελέσει ιδανικό κεφάλαιο για την εξέλιξη της σπορ έκδοσης N η οποία δεδομένα θα προστεθεί σε δεύτερο χρόνο στην γκάμα του νέου i10.

Σε ό,τι αφορά τώρα τις «ηπιότερες» συμβατικές του εκδόσεις, αν οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στη σχεδίαση των εξωτερικών του επιφανειών είναι παραπάνω από προφανείς, το εσωτερικό του επιφυλάσσει ακόμα δραστικότερες τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις.

Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί μια νέα οθόνη οκτώ ιντσών η οποία φιλοξενεί το infotainment το οποίο με τη σειρά του διαθέτει λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τις προδιαγραφές συνδεσιμότητας του i10. Στα εξοπλιστικά του χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνεται σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones ενώ στις διαθέσιμες εφαρμογές περιλαμβάνεται μία νέα η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει εξ αποστάσεως μέσω του κινητού του,  συστήματα όπως ο κλιματισμός.

Εξίσου αναβαθμισμένος θα μπορούσε να θεωρηθεί και ο εξοπλισμός ασφαλείας καθώς το νέο i10 εφοδιάζεται με σύστημα αυτόνομης πέδησης το οποίο συνεργάζεται με κάμερες και έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες. Παράλληλα προαιρετικά, το i10 προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής κάμερας οπισθοπορείας.

Στα συστήματα ενεργητικής και παθητικής  ασφαλείας συγκαταλέγεται επίσης σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας καθώς και αυτόματα φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας του νέου i10 θα βρεθεί ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου με ισχύ 67 ίππων και 96 Nm ροπής τον οποίο διαδέχεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων με απόδοση 84 ίππους και 118 Nm ροπής. Αμφότεροι οι κινητήρες προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων και ενός αυτοματοποιημένου ισάριθμων σχέσεων.