Φωτογραφίες: Automedia

Το νέο μέλος που θα προστεθεί στην μακρά ιστορία της 911, και το οποίο φέρει την κωδική ονομασία 992 βρίσκεται προ των πυλών καθώς η επίσημη πρεμιέρα της αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το τέλος του 2018, πιθανότατα από την έκθεση του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο.

Μέχρι τότε, το γερμανικό sportscar που αποτελεί το μέτρο της κατηγορίας, κάνει άλλη μια εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο και μάλιστα στην κορυφαία, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοσή του με τα διακριτικά GT3 η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό με εμφανή τα στοιχεία που συνιστούν την πληθωρική προσωπικότητά της.

Κυρίαρχη είναι η θηριώδης αεροδυναμική πτέρυγα η οποία εξοπλίζει την έκδοση αποτελώντας αλάνθαστο σημάδι της ταυτότητας αλλά και του αγωνιστικού της προσανατολισμού. Την εικόνα συμπληρώνουν οι ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα στο πίσω τμήμα οι οποίες φροντίζουν για τις -προφανώς αυξημένες- ανάγκες ψύξης του κινητήρα ενώ το σύστημα εξαγωγής καταλήγει σε δύο εξίσου χορταστικές, κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης, σε σχέση με τα δοκιμαστικά πρωτότυπα των απλών εκδόσεων της 911 που έχουν κάνει κατά καιρούς την εμφάνισή τους στα πεδία δοκιμών, η GT3 διαθέτει περισσότερες εισαγωγές αέρα, εν προκειμένω στο καπό, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση κατ΄αντιπαράσταση προδίδει την παρουσία μεγαλύτερων μετατροχίων.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, οι απόψεις με δεδομένη την χρονική απόσταση των τριών περίπου ετών, ωσότου ενταχθεί στην γκάμα της νέας γενιάς της 911, οι απόψεις και οι διαθέσιμες πληροφορίες διίστανται.

Για την ακρίβεια, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες, η νέα 911 GT3 να ενδώσει στην υπερτροφοδότηση υπακούοντας στην νομοτελειακή εξαφάνιση των ατμοσφαιρικών κινητήρων.

Με δεδομένο ωστόσο τον αγωνιστικό χαρακτήρα της έκδοσης αλλά και το status του μοντέλου, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο η Porsche να επιμείνει ατμοσφαιρικά για ακόμα μια γενιά στην περίπτωση της GT3.

Όπως και να έχει αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η ισχύς της θα ξεπερνά τους 510 ίππους.