Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

To εμβληματικό sportscar της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του με την κωδική ονομασία 992 η οποία, σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, θα πραγματοποιήσει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, τον προσεχή Οκτώβριο.

Μέχρι τότε, συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στην ταιριαστή για το είδος που εκπροσωπεί πίστα του Nurburgring και μάλιστα δίχως να προσπαθεί να κρύψει πλέον κάτι, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή της.

Μοναδική εξαίρεση, δείχνουν να αποτελούν ορισμένα τμήματα ταινίας που επιχειρούν -χωρίς αποτέλεσμα- να κρύψουν το τεχνολογίας LED, ενιαίο φως φρένου στο πίσω τμήμα όπου αναμφισβήτητα κυρίαρχο στοιχείο είναι η νέα ενεργή αεροτομή.

Στο ακάλυπτο μπροστινό τμήμα δείχνουν να λείπουν μόνο ορισμένες διακοσμητικές λεπτομέρειες από τον προφυλακτήρα που έχει την τελική μορφή ενώ τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να ακολουθήσουν τη διάταξη των τεσσάρων LED που συναντάμε και στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές ωστόσο αναμένεται να συντελεστούν στην αθέατη πλευρά της όπου μεταξύ όλων των άλλων νέων και ακόμα ισχυρότερων συμβατικών κινητήρων αναμένεται να βρεθεί, για πρώτη φορά στην ιστορία της 911 και ένα υβριδικό σύνολο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πρόκειται για ένα σύνολο ανάλογο με αυτό που εξοπλίζει την πρόσφατη Cayenne E-Hybrid και το οποίο συνδυάζοντας ένα V6 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας απόδοση 462 ίππων, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση της 911, θα παρέχει ακόμα υψηλότερη απόκριση.

Σε κάθε περίπτωση, πρώτες στη σειρά αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους, οι λιγότερο αντισυμβατικές για τα δεδομένα της 911 εκδόσεις και στη συνέχεια να προστίθενται στην γκάμα η Turbo, η plug-in υβριδική και πιο κοντά στον τέλος της ζωής του μοντέλου οι GTS, GT2 και GT3 για τις οποίες μάλιστα φημολογείται ότι θα ασπαστούν την υπερτροφοδότηση.

Γράψτε το σχόλιό σας