Το νέο μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας επανέρχεται στο προσκήνιο με μια νέα σειρά επίσημων σκίτσων εν όψει της πρεμιέρας του η οποία θα πραγματοποιηθεί στη διεθνή έκθεση του Παρισιού στις αρχές Οκτωβρίου.

Όπως επιβεβαιώνουν οι νέες απεικονίσεις του νέου crossover που θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της γερμανικής φίρμας, το T-Cross θα υιοθετήσει μια αρκετά πιο νεανική και pop σχεδίαση σε σχέση με το επίσης πρόσφατο T-Roc, επενδύοντας σε αιχμηρές λεπτομέρειες που να φιλοδοξούν να τραβήξουν τα βλέμματα.

Την νεανική σχεδιαστική γραμμή θα αναλάβουν επίσης να τονίσουν μια σειρά από αντίστοιχου ύφους πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης οι οποίες θα συνδυαστούν με τεχνολογικό και gadget εξοπλισμό αντίστοιχο του VW Polo όπου και βασίζεται.

Παρά την τεχνολογική συνάφεια με το γερμανικό supermini, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το T-Cross, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος συνεπικουρούμενης της οποίας η θέση οδήγησης «ανεβαίνει» στα 59,7 εκατοστά ενώ τα πίσω καθίσματα τοποθετούνται στα 65,2 εκατοστά, σε μια διάταξη που φιλοδοξεί να προσφέρει καλύτερη θέα στους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα επιμέρους γνωστά στοιχεία, πλην της αισθητικής του ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο δίπτυχο εργονομίας-πρακτικότητας καθώς χάρη στην αποδοτική διάταξη της πλατφόρμας MQB Α0, το γερμανικό μοντέλο θα προσφέρει χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 455 λίτρα και φτάνει έως και τα 1.281 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Τα παραπάνω μεγέθη σε συνδυασμό με μια σειρά από έξυπνες λύσεις όπως η δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων η οποία θα προσφέρεται από τη βασική έκδοση, φιλοδοξούν να του εξασφαλίσουν τον τίτλο του πρακτικότερου της κατηγορίας του.

Από το Polo, αναμένεται να προέλθει και η γκάμα κινητήρων η οποία αναμένεται να ξεκινά από τις ισχυρότερες εκδόσεις του TSI τρικύλινδρου κινητήρα 1,0 λίτρου, ενώ το παρών θα δώσει και ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου απόδοσης 150 ίππων που εξοπλίζει το T-Roc.

Τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εξοπλίζει το TDI μοτέρ του 1,6 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος ενώ λόγω κατηγορίας όλες οι εκδόσεις θα είναι δικίνητες. Σε δεύτερο χρόνο, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η plug-in υβριδική έκδοση, ενώ πιθανή, τουλάχιστον με τις νέες πρόσφατες συνήθειες της VW και τη «συγγένεια» με το Polo θα πρέπει να θεωρείται μια GTI έκδοση η οποία θα εξοπλιστεί με δίλιτρο turbo 200 ίππων.

Επί του παρόντος ωστόσο εκκρεμεί η πρεμιέρα του T-Cross η οποία θα πραγματοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, σε τοποθεσία που θα ανακοινωθεί σύντομα μιας και η VW έχει δηλώσει ότι δεν πρόκειται να συμμετέχει από φέτος στη διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας. Όπως και να έχει, το νέο μοντέλο να διατεθεί πανευρωπαϊκά από τις αρχές του 2019.