Subaru WRX STI: Υβριδικές επιδόσεις
Η κορυφαία έκδοση του νέου WRX αναμένεται να υιοθετήσει έναν νέο boxer κινητήρα 2,0 λίτρων επικουρούμενο από ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο υπόσχεται να εκτοξεύσει τις επιδόσεις του αθλητικού τετράθυρου μοντέλου με τα διακριτικά STI.
Εικόνα: AUTOMEDIA
Τον Οκτώβριο του 2017 η Subaru αποκάλυψε στην έκθεση του Τόκυο ένα ελκυστικό concept car με την ονομασία Viziv Performance θέλοντας να προεικονίσει τη νέα γενιά του WRX η οποία αναμένεται περί το 2020 και νομοτελειακά αναμένεται να συμπεριλάβει στις τάξεις της την εγνωσμένων επιδόσεων έκδοση με τα διακριτικά STI.
Πλην του σχεδιαστικού ύφους βάσει του Viziv Performance που αναμένεται να υιοθετήσει η κορυφαία έκδοση του τετράθυρου μοντέλου της Subaru, αναδεικνύοντας τον σπορ χαρακτήρα της με ένα υπερτονισμένο και αιχμηρό bodykit, τα σημαντικότερα νέα αναμένεται να προέλθουν από την αθέατη πλευρά του.
Εκεί σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Subaru θα βρεθεί ένας μικρότερου κυβισμού δίλιτρος κινητήρας ο οποίος θα επικουρείται από υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας ισχύ που θα ξεπεράσει τους 310 ίππους της αντίστοιχης «σημερινής» έκδοσης.
Παρά την εισαγωγή υβριδικής τεχνολογίας στην εξίσωση του WRX STI, το ιαπωνικό μοντέλο επιδόσεων θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει η τετρακίνηση που είναι ταυτόσημη με το μοντέλο.
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

