Με τον απολαυστικό Ορλάντο της η ιέρεια του μοντερνισμού Βιρτζίνια Γουλφ έβαζε στα 1920 τον ήρωά της να διασχίζει διάφορες ιστορικές περιόδους, να αλλάζει φύλο και ταυτότητα, παραμένοντας ωστόσο ουσιωδώς ο ίδιος (σε ωραία νέα έκδοση από τις εκδόσεις Gutenberg, μετάφραση – εισαγωγή Αργυρώ Μαντόγλου). Πολύ πρόσφατα, η Κέιτ Ατκινσον, στο Ζωή μετά τη ζωή (μετάφραση Μυρσίνη Γκανά, Μεταίχμιο, 2013), βάζει την ηρωίδα της να πεθαίνει επανειλημμένα κι έπειτα να ανασταίνεται υπό διαφορετικές συνθήκες, εν μέσω καταιγιστικών ιστορικών γεγονότων.

Διαβάστε περισσότερα εδώ