Η γερμανική αγορά είναι παραδοσιακά η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης αξιώνοντας -εξίσου παραδοσιακά- πολλές πρωτιές σε όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες αυτοκινήτων με εξαίρεση αυτήν των ηλεκτροκίνητων η οποία αποτελούσε νορβηγικό οχυρό καθώς η χώρα του σκανδιναβικού βορρά χάρη σε γενναιόδωρα κίνητρα κατακτούσε πάγια την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις αυτοκινήτων με εναλλακτικής τεχνολογίας κινητήρες.

Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε μέχρι το 2017, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), η Νορβηγία έχασε τελικώς την ηλεκτρική της πρωτοκαθεδρία από τη γερμανική αγορά για το α΄τρίμηνο του 2018 καθώς στην τελευταία, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων με εναλλακτικής τεχνολογίας κινητήρια αυξήθηκαν κατά 70% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 αθροίζοντας σε 17.574 μονάδες.

Αν και το παραπάνω μέγεθος δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εντυπωσιακό ως απόλυτο με δεδομένο ότι στη γερμανική αγορά μόνο τον Μάρτιο ταξινομήθηκαν 359.683 καινούρια αυτοκίνητα, είναι ενδεικτικό των νέων «ηλεκτρικών» τάσεων οι οποίες «εξαπλώνονται» σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ACEA, το α΄τρίμηνο του 2018 τα αυτοκίνητα με εναλλακτικά κινητήρια σύνολα παρουσίασαν αύξηση 41% αθροίζοντας σε 209.454 μονάδες στις χώρες της Ε.Ε. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα 69.898 εξ αυτών ήταν αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά ενώ τα 139.556 υβριδικά.

Σε αντίθεση οι πωλήσεις των diesel αυτοκινήτων για το συγκεκριμένο διάστημα βαίνουν μειούμενες καταγράφοντας πτώση 17%, σε σχέση με το α΄τρίμηνο του 2017, μια συρρίκνωση από την οποία προς το παρόν τουλάχιστον βγαίνουν κερδισμένοι οι βενζινοκινητήρες, καθώς οι πωλήσεις αντίστοιχων εκδόσεων αυξήθηκαν κατά 14,6%, παραμένοντας η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των ευρωπαίων οδηγών με μερίδιο αγοράς 55%.