Συλλογικές συμβάσεις εργασίας στους 10 μη εισηγμένους Οργανισμούς Λιμένων
Συλλογικές συμβάσεις εργασίας υπεγράφησαν στους 10 μη εισηγμένους Οργανισμούς Λιμένων της χώρας. Η συμφωνία αφορά στους Οργανισμούς Λιμένων Ηρακλείου, Πάτρας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Βόλου, Ελευσίνας, Ραφήνας, Λαυρίου, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης.
Υπεγράφησαν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στους 10 μη εισηγμένους Οργανισμούς Λιμένων
Η συμφωνία αφορά στους Οργανισμούς Λιμένων Ηρακλείου, Πάτρας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Βόλου, Ελευσίνας, Ραφήνας, Λαυρίου, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης.
Πιο συγκεκριμένα, η συμφωνία για τις εν λόγω συμβάσεις προβλέπει:
- Κάθε Οργανισμός Λιμένος έχει υπογράψει ΕΣΣΕ για το διάστημα έως και τις 31/12/2014.
- Το μισθολογικό καθεστώς των εργαζομένων διέπεται από τις διατάξεις των νόμων 4024/2011 και 4093/2012. Σύμφωνα με τους παραπάνω νόμους, προβλέπεται η αναλογική εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου-βαθμολογίου του δημόσιου τομέα στα νομικά πρόσωπα που υπάγονται στους νόμους αυτούς, μέσα στα οποία περιλαμβάνονται οι Οργανισμοί Λιμένος.
- Η αναλογική εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου-βαθμολογίου τίθεται σε ισχύ από 1/1/2013.
Ο Μ.Βαρβιτσιώτης είπε ότι το υπουργείο μέσα από την αναδιοργάνωσή του αλλά και μέσα από νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα πάρει το αμέσως επόμενο διάστημα για τη διευκόλυνση των λιμενικών έργων, θα βρίσκεται στο πλευρό όλων των λιμανιών της χώρας.
Ανέφερε ως παράδειγμα το λιμάνι του Ναυπλίου, όπου μέχρι και τώρα δεν μπορεί να φιλοξενήσει κανένα κρουαζιερόπλοιο.
Δήλωσε, ότι η κυβέρνηση έχει αποφασίσει, μέσω ΕΣΠΑ, να επεκτείνει και να βελτιώσει το συγκεκριμένο λιμάνι, για να μπορέσει να φιλοξενήσει κρουαζιέρα και χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας, να μπορέσει να επεκτείνει την τουριστική περίοδo.
«Πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας, ότι η κρουαζιέρα εξαρτάται από τις υποδομές, από το σύνολο των υπηρεσιών μας, εξαρτάται, επίσης, από τον τρόπο με τον οποίο οι αρχαιολογικοί-τουριστικοί χώροι δέχονται τους τουρίστες. Εξαρτάται όμως, επιπρόσθετα και από το διεθνές περιβάλλον.
Είναι γεγονός, ότι η αναστάτωση η οποία επικρατεί στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, έχει οδηγήσει τις εταιρείες στο να μειώσουν τις προσεγγίσεις τους στην ευρύτερη περιοχή» δήλωσε ο υπουργός.
Ο Μ.Βαρβιτσιώτης αναφέρθηκε και στο έργο επέκτασης της νότιας πλευράς του Επιβατηγού Λιμένα Πειραιά, με την ολοκλήρωση του οποίου το λιμάνι του Πειραιά, θα καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια Κρουαζιέρας στη Μεσόγειο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ποιος διαιτητής ορίστηκε από την UEFA για το Καϊράτ – Ολυμπιακός
- Η διπλή ζωή της «Ketamine Queen»: Τι αποκαλύπτει το BBC για την Τζασβίν Σάνγκα και τον θάνατο του Μάθιου Πέρι
- Ρουμανία: Σοκαριστικό τροχαίο – Οδηγός αυτοκινήτου έχασε τον έλεγχο και «απογειώθηκε»
- Ολυμπιακός: Χωρίς εκπλήξεις στην Αστάνα – Η αποστολή για το ματς με την Καϊράτ (pic)
- Κρήτη: Τι εξετάζουν οι Αρχές για την τραγωδία με τους 18 μετανάστες, μεταξύ των οποίων και παιδιά
- Μητσοτάκης: Μαστίγιο και καρότο στους αγρότες – «Ακραίες μορφές διαμαρτυρίας» τα μπλόκα, χρήματα με το σταγονόμετρο
