H νέα S-Class έχει εντοπιστεί πολλές φορές από το φωτογραφικό φακό να εκτελεί δοκιμές εξέλιξης ως πρωτότυπο και με φόντο πολλά και διαφορετικά τοπία.

Από τις ερήμους του Ντουμπάι και το αφιλόξενο τοπίο της Κοιλάδας του Θανάτου στις ΗΠΑ έως τον παγωμένο σκανδιναβικό Βορρά και το πράσινο Nurburgring, κάθε εμφάνιση της νέας γερμανικής ναυαρχίδας δίνει το στίγμα και μιας νέας τεχνολογικής καινοτομίας η οποία θα εξοπλίσει τη νέα γενιά S-Class.

Μέχρι την αποκάλυψή της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Σαγκάης τον επόμενο Απρίλιο, σίγουρα θα αναδυθούν και άλλες πληροφορίες σχετικά με το τεχνολογικό της υπόβαθρο, ωστόσο, όσες έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής, επιτρέπουν μια πρώτη απόπειρα απεικόνισης και όχι μόνο τεχνολογικής της νέας S-Class.

Αρχικά, όσον αφορά τη σχεδίασή της, η Mercedes-Benz φρόντισε να δώσει μια πρώτη γεύση από τη σιλουέτα της S-Class στην πρόσφατη διεθνή γαλλική έκθεση όπου παρουσίασε το Aesthetic S, μία αφηρημένη απεικόνιση των βασικών γραμμών της νέας της ναυαρχίδας που, σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, φαίνεται να υιοθετεί μια πιο «διακριτική» σχεδίαση με στόχο την αποδοχή της από το νεότερο κοινό στην Κίνα αλλά και από τους παραδοσιακούς πελάτες της σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Όσον αφορά τον τεχνολογικό της εξοπλισμό, η νέα S-Class θα διαθέτει φωτιστικά σώματα με πολλαπλά LED τα οποία θα προσαρμόζονται αυτομάτως, αναλόγως με την κατεύθυνση του αυτοκινήτου, τις καιρικές συνθήκες και το φυσικό φως.

Παράλληλα, ένα έξυπνο σύστημα που θα συνδυάζει κάμερες με radar προσφέροντας ορατότητα «έξι διαστάσεων», θα μπορεί να ανιχνεύσει την κίνηση πεζών περιμετρικά του αυτοκινήτου, αλλά ακόμα και σε περίπτωση που αυτοί βρίσκονται πίσω από κάποιο σταθμευμένο όχημα, παρεμβαίνοντας, σε περίπτωση έλλειψης έγκαιρης αντίδρασης από τον οδηγό, στο σύστημα διεύθυνσης και στα φρένα.

Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα θα αξιοποιούν επίσης τεχνολογία LED, ενώ για μεγαλύτερη ασφάλεια το κεντρικό φως πέδησης θα αυξήσει αισθητά τις διαστάσεις του. Η θύρα του πορτ μπαγκάζ θα είναι αυτόματη ενώ θα αρκεί μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα για να ανοίξει.

Σε επίπεδο κινητήρων η γκάμα της νέας S-Class θα περιλαμβάνει από τετρακύλινδρους έως δωδεκακύλινδρους κινητήρες ενώ αναμένεται και μία υβριδική έκδοσή της.

Επίσης -ως οφείλει έως ένα βαθμό- το εσωτερικό της νέας S-Class υπόσχεται να είναι από τα πολυτελέστερα του είδους του, διαθέτοντας παράλληλα μια σειρά από υψηλής τεχνολογίας gadget, όπως για παράδειγμα, την τελευταία εκδοχή του συστήματος COMMAND με την ενεργή οθόνη, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε online υπηρεσίες όπως το Google Street View, ενώ στη λίστα εξοπλισμού θα συγκαταλέγονται επίσης στοιχεία, όπως το high-tech ηχοσύστημα με ηχεία που διαθέτουν τεχνολογία μείωσης θορύβου, ενώ το αυτοκίνητο θα μπορεί να «λειτουργήσει» ως WiFi hotspot.

Την ποιότητα κύλισης της νέας S-Class θα διασφαλίζουν συστήματα όπως το Magic Ride Control, το οποίο «σκανάρει» το οδόστρωμα, παραμετροποιώντας αναλόγως τις αναρτήσεις. Επίσης η νέα S-Class εκτός από τη δυνατότητα να παρκάρει μόνη της, θα μπορεί, πλέον, και να κινείται μόνη της χάρη σε ένα αντίστοιχο σύστημα που, σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας και σε ταχύτητες έως και 42 χλμ./ώρα μπορεί να ελαχιστοποιήσει τη συμμετοχή του οδηγού στον έλεγχό της.

Επίσης, ένα άλλο χρήσιμο στοιχείο που αξίζει να έχει κατά νου κάποιος που θέλει να έχει μια πρώτη ιδέα για το μείγμα πολυτέλειας, ισχύος και τεχνολογίας που φιλοδοξεί να αποτελέσει η νέα S-Class, είναι ότι θα πρέπει όχι μόνο να μπορεί να αντιμετωπίσει τον μέχρι σήμερα γνωστό ανταγωνισμό της από τις BMW Σειρά 7, Audi A8 και Jaguar XJ αλλά και να καλύψει το κενό που άφησε η απουσία της Maybach.

Ως εκ τούτου οι εκδόσεις της νέας S-Class εκτός από πλουσιότερες σε κάθε επίπεδο αναμένεται να είναι και περισσότερες από ποτέ και όσον αφορά κάθε πιθανή παράμετρό τους – αμαξώματος, μεταξονίου, οροφής, αριθμού θυρών κ.ο.κ.

auto.in.gr