Βιβή Μωραϊτου

Για τα αστέρια του Χόλιγουντ και τα τοπ µόντελ τα επίσηµα events είναι ρουτίνα. Αυτό δεν µειώνει το χρόνο της προετοιµασίας τους πριν από κάθε απονοµή. Απλώς µακραίνει τη λίστα µε τα τρικ που χρησιµοποιούν για εµφανίσεις που αξίζουν το πρώτο βραβείο. Το ίδιο που διεκδικεί και καθεµία από εµάς την ηµέρα του γάµου της. Και µπορεί να το κερδίσει όσα µίλια κι αν τη χωρίζουν από το L.A. αξιοποιώντας µυστικά που µεταδίδονται απευθείας από το Μπέβερλι Χιλς.
Κάνε ό,τι κάνω
«Ρου, είµαι πολύ περήφανη για σένα και σ’ αγαπώ. Και µην καµπουριάζεις. Πίσω οι ώµοι». Η Ντέµι Μουρ στην απονοµή των Χρυσών Σφαιρών απευθύνεται από µικροφώνου στην κόρη της Ράµερ. Ώµοι πίσω – στήθος έξω – στοµάχι µέσα είναι τα βασικά σηµεία που η µαµά Ντέµι σοφά απέφυγε να επαναλάβει στη δίδα Γουίλις από τη σκηνή για να µη γίνει γραφική.
Τώρα που ξέρετε τον πρώτο κανόνα της ενδεδειγµένης στάσης του σώµατος, θυµηθείτε ότι αν το παρακάνετε θα µοιάζετε σαν να πάθατε λόρδωση. Το µυστικό είναι να νιώθετε χαλαρές και αν δεν προλάβετε να γυρίσετε τον κορµό σας ελαφρά στο πλάι όταν τα φλας αστράφτουν, φροντίστε τουλάχιστον να σταθείτε µε το ένα πόδι µπροστά ρίχνοντας το βάρος σας στο πίσω, όπως κάνουν πάντα η Χάιντι Κλουµ και η Σαρλίζ Θερόν. «Η πόζα αυτή κολακεύει αφάνταστα την καµπύλη των γοφών και καµουφλάρει σοφά τις αδύνατες γάµπες ή εκείνες που δεν είναι όσο ίσιες θα θέλατε», λέει η Σαρλίζ, που φροντίζει να µην κρατάει τα µπράτσα της κολληµένα στα πλευρά της. «Με τόση εξάσκηση είναι φυσικό για τα µοντέλα να πλασάρουν σωστά στο φακό το πρόσωπό τους και να δείχνουν φωτογενή. Ξεκινήστε να κάνετε πρόβες µε την ψηφιακή µηχανή σας ή απλώς µπροστά στον καθρέφτη και τσεκάρετε πότε δείχνετε πολύ καλή. Μόλις ανακαλύψατε το καλό προφίλ σας. Συνεχίστε τεντώνοντας ελαφρά µπροστά το σαγόνι σας, ψάχνοντας το σηµείο όπου δεν δείχνει πολύ ψηλά ή πολύ χαµηλά ούτε διπλό. Αλλά ο φακός χρειάζεται και λίγο παιχνίδι γιατί αν προσπαθείς υπερβολικά να βρεις τη σωστή πόζα, φαίνεται», παραδέχεται η Χάιντι Κλουµ.
Focus στο µακιγιάζ
Δέρµα από πορσελάνη: Η Κάµερον Ντίαζ ξεχνάει τους ανοιχτούς πόρους και τα σηµάδια ακµής µε ένα καλό skin primer. Πρόκειται για µέικ – απ κάτω από το µέικ – απ που καλύπτει τα πάντα µε ένα λεπτό στρώµα το οποίο παρεµβάλλεται µεταξύ του δέρµατος και του κλασικού φον ντε τεν, χαρίζοντας στην επιδερµίδα εξαιρετική υφή, ενώ διατηρεί το µακιγιάζ. «Είναι ό,τι καλύτερο όταν το δέρµα µου δεν έχει προλάβει να συνέλθει από το ξενύχτι της προηγούµενης», λέει η Ντίαζ. Η Μισέλ Φάιφερ και η Σούζαν Σάραντον, αν και ξενυχτούν λιγότερο, λατρεύουν τα skin primers αφού εξαφανίζουν τις λεπτές γραµµές και απαλύνουν τις ρυτίδες και καταθέτουν υπέρ της Chanel.
Κονσίλερ για όλες τις δουλειές: Η make – up artist Άντριεν Άρπελ θεωρεί πως η σοφότερη επιλογή τόνου είναι ενός κονσίλερ για τα µάτια που έχει βάση το µπλε, επειδή αντανακλά το φως και τα κάνει πιο λαµπερά. Για πολύ µαύρους κύκλους ένα κονσίλερ µε βάση το κίτρινο ή το πορτοκαλί βοηθάει πολύ επειδή τους εξουδετερώνει. Πίσω από το φυσικό look της Τζένιφερ Λαβ Χιούιτ κρύβεται η αντικατάσταση του µέικ – απ από ένα ελαφρύ κονσίλερ. «Χρησιµοποιήστε το σε περιοχές που παρουσιάζουν δυσχρωµίες αντί για κλασικό µέικ – απ και καλύψτε µε ελάχιστη πούδρα ώστε το δέρµα να δείχνει υγιές, φυσικό και αψεγάδιαστο», λέει η ειδικευµένη στο natural look Μίτζι Σπάλας, υπεύθυνη για τις εµφανίσεις της Τζένιφερ.
Hollywood glow: Τι κάνει την Τζένιφερ Λοπέζ και την Ντρου Μπάριµορ να ακτινοβολούν περισσότερο από τα φλας; Το τρικ είναι τα διάσηµα πλέον skin illuminators. Πρόκειται για περλέ κρέµες λάµψης που αντανακλούν το φως και κάνουν την επιδερµίδα να µοιάζει νεανική λάµποντας από φρεσκάδα. Η µακιγιέζ Λόρα Γκέλερ, την οποία εµπιστεύεται και η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, αποκαλύπτει πως ξεκινάει µε ένα skin primer, στη συνέχεια απλώνει στο πρόσωπο µια ελαφρώς περλέ κρέµα ή λοσιόν ή, ακόµα καλύτερα, αναµειγνύει λίγο illuminator µε υδατική κρέµα ή υγρό µέικ – απ. όµως το illuminator δεν πρέπει να συγχέεται µε τη sparkle powder, την ιριδίζουσα, µεταλλική πούδρα που δεν µπορεί να φορεθεί σε ολόκληρο το πρόσωπο. «Είναι µόνο για τα µήλα ή το τόξο των φρυδιών. Η sparkle powder αντενδείκνυται σε επιδερµίδες µε ρυτίδες ή ανοιχτούς πόρους καθώς δείχνουν ακόµα πιο κουρασµένες», καταλήγει η Γκέλερ. «Οι πιο σοφιστικέ κυρίες, όπως η Σάρον Στόουν, προτιµούν τη διακριτική λάµψη των ειδικών µέικ – ακ που παραµένουν νωπά πάνω στο πρόσωπο», λέει η Άντριεν Άρπελ που επισηµαίνει πως για να επιλέξουµε το σωστό πρέπει να αποφύγουµε όσα έχουν την ένδειξη metallic και να περιοριστούµε σε αυτά µε τη λέξη souffle.
Όπως και να ‘χει, άλλο λάµψη κι άλλο γυαλάδα. Και δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο µπροστά στο φακό από ένα πρόσωπο µε γυαλάδες. Για τη σταρ των make – up artists Μπόµπι Μπράουν το πρόβληµα λύνεται αµέσως αρκεί να έχουµε πρόχειρη την πούδρα µας. Οι πληροφορίες θέλουν τη Μαντόνα να εκφράζει εδώ και χρόνια την προτίµησή της σις πούδρες της γαλλικής φίρµας καλλυντικών Chantecaille.
Βλεφαρίδες χωρίς σύνορα: Το µυστικό της Κάθριν Ζέτα Τζόουνς για µακριές βλεφαρίδες δεν είναι οι πρόσθετες αλλά το lush builder µε το οποίο «χτίζει» τις δικές της. Η µακιγιέζ Λόρα Γκέλερ χρησιµοποιεί για να τονίσει πλείστα διάσηµα µάτια το Fast Lush της Tweezerman. «Μοιάζει µε συνηθισµένη µάσκαρα αλλά όταν τραβήξουµε το βουρτσάκι είναι καλυµµένο µε µικροσκοπικές ξηρές, λευκές νιφάδες από αβλαβείς ίνες πολυεστέρα. Πρώτα βάζουµε κανονικά µια στρώση µάσκαρα. Έπειτα µια στρώση από lush builder, ώστε οι νιφάδες να κολλήσουν πάνω της επιµηκύνοντας τις βλεφαρίδες και κάνοντάς τις να δείχνουν πιο πυκνές, και τελειώνουµε µε µια δεύτερη στρώση µάσκαρα για οµοιόµορφο και φυσικό αποτέλεσµα». Η Γκέλερ ισχυρίζεται ότι το µυστικό έχει διαδοθεί από στόµα σε στόµα κι έτσι το συγκεκριµένο προϊόν είναι αυτό µε τη µεγαλύτερη ζήτηση πριν από κάθε επίσηµο γκαλά.
Μίλα µου για µήλα: Δεν είναι έντονα σε όλα τα πρόσωπα ακόµα κι αν πρωταγωνιστούν σε µπλοκµπάστερ. Οι Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και Κιµ Κατράλ δεν ξεχνούν πριν ποζάρουν να απλώσουν στην πάνω πλευρά των µήλων τους µια υποψία highlighter, όπως αυτά που διαθέτει η σειρά μακιγιάζ της Μ. Α. C που φωτίζει το δέρµα τοπικά. Η Αντζελίνα Τζολί πετυχαίνει το ίδιο αποτέλεσµα
απλώνοντας κατά µήκος των µήλων ρουζ στους τόνους του ροζ.
Λεύκανση στο λεπτό: «Με το κατάλληλο κόκκινο τα δόντια δείχνουν πιο λευκά». Η Κέιτ Χάντσον µοιάζει να έχει µάθει τους όρους του παιχνιδιού το ίδιο καλά µε την Κάθριν Χέιγκλ. Είναι γεγονός πως ο σωστός τόνος κραγιόν φωτίζει το χαµόγελο. Σε γενικές γραµµές πάντως τα κόκκινα που έχουν βάση το µπλε, όπως κάποιες από τις αποχρώσεις της Max Factor, αναδεικνύουν την οδοντοστοιχία, που µοιάζει κιτρινωπή όταν πλαισιώνεται από κραγιόν βασισµένα στο καφέ.
Ζουµερά χείλη: Αν και υπάρχουν εξειδικευµένα προϊόντα που έστω προσωρινά κάνουν τα χείλη πιο ζουµερά, η beauty expert Ντάιαν Άιρονς στο βιβλίο της Τα καλύτερα µυστικά αντιγήρανσης στον κόσµο (The World’s Best Anti – Aging Secrets) έχει µια πιο φυσική πρόταση για να αποκτήσουµε ανέξοδα και σε χρόνο ρεκόρ το λαχταριστό στόµα της Ρενέ Ζελβέγκερ: το λάδι κανέλας το οποίο προκαλεί υπεραιµία και ελαφρύ πρήξιµο στα χείλη για λίγες ώρες. Το κοινό µυστικό µεταξύ των σταρ που δεν διαθέτουν το στόµα της Σκάρλετ Τζοχάνσον, όπως η Κλερ Ντέινς, είναι άλλο: «Χρησιµοποιώ κραγιόν δύο τόνους πιο σκούρο στις άκρες των χειλιών από αυτό που απλώνω στο κέντρο ώστε να δείχνουν πιο ζουµερά. Με µια σταγόνα λιπγκλός στο κέντρο των χειλιών είµαι έτοιµη».
Το τόξο των φρυδιών: Τα καλοσχηµατισµένα φρύδια είναι που κάνουν ένα πρόσωπο να δείχνει όχι απλά φινιρισµένο αλλά τέλειο. «Όταν τα φρύδια είναι πολύ κοντά µεταξύ τους µοιάζουµε θυµωµένες, όταν πάλι το κενό µεταξύ τους είναι πολύ µεγάλο δείχνουµε λυπηµένες», λέει η Αναστάζια Σόαρ που επιµελείται το σχήµα των φρυδιών της Πενέλοπε Κρουζ. Αν τα φρύδια σας δεν είναι πυκνά, όπως της Κίρα Νάιτλι, µπορείτε πάντα να ακολουθήσετε την παλιότερη χολιγουντιανή συνταγή για να τα βοηθήσετε να πυκνώσουν: τη µάσκα βαζελίνης κάθε βράδυ. Βέβαια χρειάζονται αρκετοί µήνες ως την αποκατάσταση. Στις λύσεις της τελευταίας στιγµής ανήκει το σκούρο µολύβι που θα συµπληρώσει τυχόν κενά, αλλά η λύση που ακολουθεί αρκετά συχνά ο κοµµωτής Μπίλι Λόου, o οποίος ειδικεύεται στο θέµα, είναι τα εξτένσιον φρυδιών. Η τεχνική µοιάζει µε αυτήν των χτιστών βλεφαρίδων, πράγµα που σηµαίνει πως πρέπει να υπάρχει έστω και αραιή τριχοφυΐα ώστε να συγκρατούνται τα εξτένσιον.
Μπούκλες, ίσια ή σινιόν;
Ο στάιλ γκουρού του Χόλιγουντ Φρεντερίκ Φεκέ που επιµελείται την εµφάνιση διασηµοτήτων όπως η Λιβ Τάιλερ και η Σάλµα Χάγεκ υποστηρίζει ότι την ηµέρα του γάµου θέλουµε να δείχνουµε χτενισµένες αλλά όχι υπερβολικά και το χτένισµά µας να κρατήσει αλλά σε καµία περίπτωση δεν θα ήταν σωστό να επιλέξουµε κάτι που δεν µας ταιριάζει απόλυτα. «Είναι βασικό να µην κόψετε ή αλλάξετε χρώµα στα µαλλιά σας την τελευταία στιγµή. Αν σκοπεύετε να κάνετε κάποια δραστική αλλαγή εξασφαλίστε τον απαιτούµενο χρόνο ώστε να προλάβετε να διορθώσετε ό,τι δεν πήγε όσο καλά θα θέλατε. Είναι επίσης σηµαντικό να επιλέξετε χτένισµα αφού έχετε διαλέξει το νυφικό σας και πριν αποφασίσετε για το πέπλο, την τιάρα, τα λουλούδια ή ό,τι άλλο στολίσει το κεφάλι σας». Πάντως, σε όποιο χτένισµα κι αν καταλήξετε, αυτό που δεν θέλετε να σας συµβεί είναι να βρεθείτε ξεχτένιστες πριν καλά – καλά αρχίσει το πάρτι. Η hair stylist Έλενα Φασέντα, που εργάζεται µεταξύ άλλων και σε κινηµατογραφικές παραγωγές, γνωρίζει τις τεχνικές που αποτρέπουν µια τέτοια εξέλιξη και βασίζονται πάντα στα σωστά προϊόντα styling, που εξασφαλίζουν όγκο και κίνηση όπως οι μους της Pantene Pro- V. «Ένα δυνατό µους στις ρίζες θέτει τα θεµέλια για ένα look µε διάρκεια. Εκεί πρέπει να επικεντρωθείτε τόσο σε κατανάλωση προϊόντων όσο και χρόνου. Με την υπερβολική χρήση λακ, για παράδειγµα, το µόνο που πετυχαίνει κανείς είναι µαλλιά βαριά και άκαµπτα, χωρίς φυσικότητα» Για µαλλιά µε τη λάµψη της πλούσιας κόµης της Τζένιφερ Άνιστον η ειδικός προτείνει αφρό λάμψης της Pantene Pro – V.
Βάλε το λευκό φουστάνι
«Το νυφικό είναι πολύ προσωπική υπόθεση και εκφράζει τους πόθους κάθε γυναίκας. Η πρώτη ερώτηση που κάνω σε κάθε υποψήφια νύφη είναι ποιο ακριβώς είναι το όνειρό της για να αντλήσω έµπνευση ώστε να τη βοηθήσω να εκφραστεί και να την ωθήσω σε κάτι πέρα από τα παραδοσιακά πατρόν», λέει ο νεαρός αλλά ήδη υπερδιάσηµος σχεδιαστής υψηλής ραπτικής Ζακ Ποζέν, ο οποίος έντυσε µε λευκό κοστούµι την Έλεν ντε Τζένερις για το γάµο της µε την ηθοποιό Πόρσια ντε Ρόσι. Η τελευταία φόρεσε νυφικό µε λευκό κορσάζ µε βαθύ ντεκολτέ και ροζ – σοµόν φούστα. Δηµιουργία επίσης του Ποζέν όπου το λευκό φόρεµα της Μέριλιν στα Επτά χρόνια φαγούρα συνάντησε τις τούτου φούστες από τη Λίµνη των Κύκνων. «Νοµίζω ότι η µεγαλύτερη πρόκληση µε το νυφικό είναι ότι κάθε φορά φτιάχνεται για τη γυναίκα που θα το φορέσει. Δεν είναι στολή. Οφείλει να προσαρµόζεται στις ιδιαιτερότητες κάθε σιλουέτας». Δικά του ήταν και τα φορέµατα που φόρεσαν η Μιράντα και η Σάρλοτ στη σεκάνς του γάµου στο Sex and the City the movie και παραλίγο και η Κάρι αν την τελευταία στιγµή η Πατρίτσια Φιλντ δεν προτιµούσε το µπαλούν φόρεµα της Βιβιέν Γουέστγουντ από την κολεξιόν του 2007. Η αειθαλής Βιβιέν πάντως όταν σχεδιάζει νυφικά προτιµάει την εκδοχή του ντεπιές, δηλαδή φούστα και κορσέ, επειδή προσφέρει ανεξάντλητες επιλογές και είναι σέξι χωρίς να γίνεται χυδαίο. «Αγαπηµένα µου υφάσµατα για τα νυφικά είναι ο ταφτάς, το σατέν ντουσέζ, το κρεπ µαροκέν και η δαντέλα σαντιγί, ενώ οποιοδήποτε χρώµα θεωρείται κατάλληλο».

gamos.gr