Πάνω από 16 δισ. δολάρια αντλεί το Facebook από την είσοδο στο χρηματιστήριο
Στα 38 δολάρια τιμολόγησε το Facebook την τιμή της μετοχής του κατά την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο, από την οποία θα αντλήσει κεφάλαια άνω των 16 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη αρχική δημόσια εγγραφή (IPO) στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών και τη μεγαλύτερη για εταιρεία του τεχνολογικού κλάδου. Η διαπραγμάτευση της μετοχής του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα ξεκινήσει την Παρασκευή στον Nasdaq.
Στα 38 δολάρια τιμολόγησε το Facebook την τιμή της μετοχής του κατά την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο, από την οποία θα αντλήσει κεφάλαια άνω των 16 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη αρχική δημόσια εγγραφή (IPO) στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών και τη μεγαλύτερη για εταιρεία του τεχνολογικού κλάδου.
Η διαπραγμάτευση της μετοχής του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα ξεκινήσει την Παρασκευή στον Nasdaq.
Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας που δημιούργησε ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ, σε ένα κοιτώνα του Χάρβαρντ πριν μόλις οκτώ χρόνια, θα ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια -ίση με το Amazon και μεγαλύτερη άλλων ηχηρών ονομάτων της τεχνολογίας όπως η Hewlett Packard και η Cisco.
Η εταιρεία όρισε την Πέμπτη την τιμή της μετοχής στο ανώτατο εύρος (34-38 δολάρια) γεγονός που σημαίνει ότι η ζήτηση είναι ισχυρή. Θα διατεθούν 180 εκατ. νέες μετοχές και επιπλέον 241,2 εκατ. μετοχές των υφιστάμενων μετόχων, μεταξύ των οποίων και ο Ζάκεμπεργκ. Το γεγονός σημαίνει ότι ο 28χρονος θα γίνει εν μία νυκτί κατά πολλά δισεκατομμύρια πλουσιότερος.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν



