Ένα ακόμη κεφάλαιο στη μακρά ιστορία του VW Golf έρχεται να προσθέσει η νέα soft top cabrio εκδοχή του. Πέρα από την υφασμάτινη οροφή, η οποία παίρνει ζωή από έναν ηλεκτρο-υδραυλικό μηχανισμό και διατηρεί τη δυνατότητα αναδίπλωσης μέχρι την ταχύτητα των 30 χλμ./ώρα, το Golf Cabrio δεν παρουσιάζει σχεδιαστικές ιδιομορφίες.

Ακόμα και το σταθερό roll-bar που συναντούσες στις προηγούμενες γενιές του αυτοκινήτου, έχει αντικατασταθεί από μια αυτόματα αναδυόμενη μπάρα, που εκτινάσσεται σε περίπτωση ανατροπής.

Για την ασφάλεια των επιβατών φροντίζουν μεταξύ άλλων οι επτά αερόσακοι και το ESP, ενώ στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν οι έξι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, που θα ξεκινούν από τους 105 ίππους και θα φτάνουν τους 210.

Το νέο VW Golf Cabrio, στην γκάμα του οποίου θα υπάρξουν και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, θα ξεκινά στην γερμανική αγορά από τα 23.625 ευρώ.

Την επιτυχημένη πορεία του στην Ευρώπη φιλοδοξεί να συνεχίσει, ωστόσο, και το ανανεωμένο VW Tiguan.

Μετά από 572.000 πωλήσεις, το δημοφιλές SUV επιστρέφει ανανεωμένο, έχοντας εναρμονιστεί με τα σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα του κατασκευαστή και εμπλουτίσει τον εξοπλισμό του με νέα στοιχεία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και οι τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας που θα συναντά κανείς στις εκδόσεις BlueMotion.

Όπως και στο παρελθόν, το Tiguan θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετική σχεδίαση στο μπροστινό προφυλακτήρα και διαφορετική γωνία προσέγγισης (18 ή 28 μοίρες), ενώ φυσικά θα υπάρχουν δίκινητοι και τετρακίνητοι συνδυασμοί.

Κατά τ’ άλλα οι κινητήρες βενζίνης εξακολουθούν να προέρχονται από το σημερινό «οπλοστάσιο» της VW, ξεκινώντας από τα 1,4 λίτρα και τους 122 ίππους και φτάνοντας τα 2,0 λίτρα, στην κορυφαία έκδοση των 210 ίππων.

Την αναβίωση του Τransporter 1 της δεκαετίας του 1950 επιχειρεί με τη σειρά του το πρωτότυπο Bulli.

Την κίνηση του εξαθέσιου VAN φροντίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων και 270 Nm ροπής, ενώ οι μπαταρίες λιθίου ιόντων των 40 ΚWh εξασφαλίζουν αυτονομία 300 χιλιομέτρων.

Χάρη στην επαρκή ισχύ του κινητήρα, το πρωτότυπο VW επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα.

Σε κάθε περίπτωση πάντως το πρωτότυπο Bulli της γερμανικής φίρμας θα είναι συμβατό και με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου μικρού κυβισμού.

auto.in.gr