Λειτουργία συγχρονισμού με το Facebook λανσάρει το MySpace
Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης MySpace, που πρόσφατα άλλαξε εμφάνιση ώστε να μοιάζει με το Facebook, επιτρέπει πλέον στα μέλη της να συγχρονίζουν τις αναρτήσεις τους στο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της.
Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης MySpace, που πρόσφατα άλλαξε εμφάνιση ώστε να μοιάζει με το Facebook, επιτρέπει πλέον στα μέλη της να συγχρονίζουν τις αναρτήσεις τους στο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να βλέπουν τα μηνύματα, τη μουσική, τα παιχνίδια και άλλες αναρτήσεις που δημοσιεύουν οι φίλοι τους στο MySpace
Η υπηρεσία επέτρεπε ήδη το συγχρονισμό αναρτήσεων από και προς το Twitter.
Οι αλλαγές εντάσσονται στο πλαίσιο ευρύτερης «ανακαίνισης» του MySpace, το οποίο βλέπει τα διαφημιστικά έσοδά του να μειώνονται και τον αριθμό των μελών του να μένει στάσιμος.
Η εταιρεία ερευνών eMarketer εκτιμά ότι οι διαφημιστές θα επενδύσουν στο MySpace 347 εκατομμύρια δολάρια φέτος και 297 εκατομμύρια το 2011. Σύμφωνα με την ίδια πηγή το Facebook έχει καλύτερες επιδόσεις και προοπτικές με εκτιμώμενα διαφημιστικά έσοδα 1,29 δισ. δολαρίων φέτος και 1,76 δισ. του χρόνου.
Το MySpace έχασε την πρωτοκαθεδρία της κοινωνικής δικτύωσης πριν από δύο χρόνια και σήμερα φέρεται να υπολείπεται σημαντικά των περισσότερων από 500 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press
- Ο Καναδάς αφαιρεί τη Συρία από τη μαύρη λίστα των κρατών που υποστηρίζουν την τρομοκρατία
- Ουκρανία: Η όποια «αληθινή πρόοδος» για την αποκατάσταση της ειρήνης εξαρτάται από τη Ρωσία, λένε οι ΗΠΑ
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Τρεις προ(σ)κλήσεις
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του



