Πρεμιέρα με δεκαοκτώ παιχνίδια και σκληρό δίσκο 10GB σχεδιάζει η Microsoft
«Επιθετικό» ντεμπούτο με 18 βιντεοπαιχνίδια ιαπωνικής κατασκευής και σκληρό δίσκο χωρητικότητας 10GB αναμένεται να κάνει το Xbox το φθινόπωρο, σύμφωνα με πρόσφατες αποκαλύψεις για τα σχέδια της εταιρείας κατασκευής της παιχνιδομηχανής.
«Επιθετικό» ντεμπούτο με 18 βιντεοπαιχνίδια ιαπωνικής κατασκευής και σκληρό δίσκο χωρητικότητας 10GB αναμένεται να κάνει το Xbox το φθινόπωρο, σύμφωνα με πρόσφατες αποκαλύψεις για τα σχέδια της εταιρείας κατασκευής της παιχνιδομηχανής.
Όπως αναφέρει το CNet, σκοπός της Microsoft είναι να διαθέσει στην αγορά σχεδόν διπλάσιο αριθμό παιχνιδιών από εκείνον που συνόδευε την επίσημη πρώτη εμφάνιση στην αγορά του μεγάλου αντιπάλου, του PlayStation 2 της Sony.
Μεταξύ των τίτλων θα συμπεριλαμβάνονται πολεμικά παιχνίδια, αγώνες αυτοκινήτων και αθλητικοί τίτλοι, την ανάπτυξη των οποίων θα αναλάβουν η Konami και άλλες ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών. Aκόμη, η Microsoft σκοπεύει να προσλάβει περίπου 100 κατασκευαστές παιχνιδιών στην Ιαπωνία έως τον Ιούνιο του 2001, οι οποίοι θα εργάζονται αποκλειστικά για τη δημιουργία τίτλων για την κονσόλα.
Παράλληλα, οι άνθρωποι της εταιρείας αναμένεται να συναντηθούν την Παρασκευή με περίπου 500 κατασκευαστές παιχνιδιών και 200 ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, στο πλαίσιο της έκθεσης Game Show που ξεκινά στο τέλος της εβδομάδας στο Τόκιο.
Στο χαιρετισμό που θα απευθύνει ο πρόεδρος της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς, θα αναπτύξει τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον του Xbox και τη στρατηγική της, όσον αφορά στα βιντεοπαιχνίδια που θα συνοδεύουν την κονσόλα. Ακόμη, θα συζητήσει με υπευθύνους τα σχέδια της Microsoft για διαδικτυακά παιχνίδια στο Xbox.
Επιπλέον, σύμφωνα με το Gamespot, η απόφαση της εταιρείας να αυξήσει κατά 2GB τη χωρητικότητα του σκληρού δίσκου της κονσόλας οφείλεται στην πτώση των τιμών των σκληρών δίσκων και στη δέσμευσή της απέναντι στους καταναλωτές για τη δημιουργία της -κατά το δυνατόν- καλύτερης παιχνιδομηχανής.
Η Microsοft δεν έχει ορίσει ακόμη επίσημη ημερομηνία εμφάνισης του Xbox στις αγορές της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης, ούτε έχει αποκαλύψει τη λιανική τιμή πώλησης της κονσόλας.