Η τεχνολογία του Διαδικτύου στην υπηρεσία της εκπαίδευσης
Ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της η εταιρεία διαδικτυακής εκπαίδευσης Κ12. Η πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία θα «παραδίδει» μαθήματα σε παιδιά, από το νηπιαγωγείο μέχρι και το δωδέκατο έτος εκπαίδευσης, εφαρμόζοντας ένα συνδυασμό on-line εκπαίδευσης με βιβλία εργασιών και ασκήσεων.
Ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της η εταιρεία διαδικτυακής εκπαίδευσης Κ12. Η πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία θα «παραδίδει» μαθήματα σε παιδιά, από το νηπιαγωγείο μέχρι και το δωδέκατο έτος εκπαίδευσης, εφαρμόζοντας ένα συνδυασμό on-line εκπαίδευσης με βιβλία εργασιών και ασκήσεων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του δικτυακού τόπου Washtech.com, η Κ12 απευθύνεται σε ευρύ κοινό. Την υπηρεσία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν γονείς των οποίων τα παιδιά παρακολουθούν μαθήματα στο σπίτι, μαθητές που φοιτούν σε σχολεία και χρειάζονται επιπλέον βοήθεια, καθώς και κρατικά σχολεία και αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Internet για να εμπλουτίσουν τη διδακτέα ύλη τους.
Τα πρώτα μαθήματα θα απευθύνονται σε παιδιά του νηπιαγωγείου και θα προσφέρονται έναντι αμοιβής από το Σεπτέμβριο του 2001. Το υλικό για τις υπόλοιπες τάξεις θα διατίθεται σταδιακά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ θα ανανεώνεται συνεχώς, ώστε να είναι πάντοτε ενημερωμένο.
Πρόεδρος της νέας εταιρείας είναι ο Γουίλιαμ Μπένετ, γραμματέας του υπουργείου Παιδείας των ΗΠΑ επί προεδρίας Ρίγκαν, ο οποίος περιέγραψε το σύστημα της εταιρείας ως συνδυασμό της παραδοσιακής εκπαίδευσης με τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας. Το πρόγραμμα των μαθημάτων του ηλεκτρονικού σχολείου θα ακολουθεί το όραμα του Μπένετ για την εκπαίδευση, έτσι όπως το διατύπωσε στο βιβλίο The educated child: A parents guide from Preschool through Eighth Grade, το οποίο κυκλοφόρησε το 1999. Η υψηλής ποιότητας εκπαίδευση και οι συχνές δοκιμασίες αποτελούν εγγύηση για τη σωστή μόρφωση των μαθητών, υποστηρίζει ο συγγραφέας.
Η Αμερικανική Διδασκαλική Ομοσπονδία (AFT), πάντως, αντιμετωπίζει με επιφυλακτικότητα το εγχείρημα, και διά στόματος της προέδρου της, Σάντρα Φέλντμαν, δηλώνει ότι η άριστη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση των μαθητών δεν είναι δυνατόν να βασιστεί μόνο στην τεχνολογία.