Οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ είναι οι πιο φανατικοί χρήστες του Διαδικτύου και ξοδεύουν κατά μέσο όρο δέκα ώρες και 13 λεπτά ανά μήνα για σερφάρισμα, όπως αποκάλυψε έρευνα της AC Nielsen, μιας εταιρείας που διερευνά θέματα που αφορούν στα διεθνή μέσα επικοινωνιών.
Οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ είναι οι πιο φανατικοί χρήστες του Διαδικτύου και ξοδεύουν κατά μέσο όρο δέκα ώρες και 13 λεπτά ανά μήνα για σερφάρισμα, όπως αποκάλυψε έρευνα της AC Nielsen, μιας εταιρείας που διερευνά θέματα που αφορούν στα διεθνή μέσα επικοινωνιών.
Η AC Nielsen εξέτασε τον περασμένο Οκτώβριο τις ιντερνετικές συνήθειες των κατοίκων από 18 διαφορετικές χώρες. Οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ αναδείχτηκαν πρωταθλητές στο σερφάρισμα, ακολουθούμενοι από τους Αμερικάνους με δέκα ώρες και τέσσερα λεπτά ανά μήνα και τους Καναδούς με περίπου εννέα ώρες ανά μήνα.
Αναλυτές της AC Nielsen εκτιμούν, ωστόσο, ότι οι Αμερικανοί είναι πιο ώριμοι χρήστες του Διαδικτύου από τους κατοίκους του Χονγκ Κονγκ, οι οποίοι δεν είναι ακόμη αρκετά αποτελεσματικοί στην αναζήτηση πληροφοριών από το Internet και αυτό τους κοστίζει χρόνο. Οι Αμερικανοί επισκέπτονται κατά μέσο όρο 720 ιστοσελίδες ανά μήνα, και 870 οι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ.
Οι Αμερικανοί χρήστες επισκέπτονται, επομένως, λιγότερους δικτυακούς τόπους και συγκεκριμένα αυτούς που θεωρούν πιο σημαντικούς, και παραμένουν περισσότερη ώρα σε αυτούς.