Τεχνολογία η οποία θα ενσωματώνεται σε συσκευές αποθήκευσης δεδομένων και θα παρεμποδίζει την αντιγραφή «κλειδωμένων» αρχείων αναπτύσσει ομάδα εταιρειών. Η τεχνολογία ονομάζεται Προστασία Περιεχομένου για Εγγράψιμα Μέσα (Content Protection for Recordable Media-CPRM) και υπόσχεται να δώσει δραστική λύση στο φαινόμενο της πειρατείας μουσικών αρχείων.
Τεχνολογία η οποία θα ενσωματώνεται σε συσκευές αποθήκευσης δεδομένων και θα παρεμποδίζει την αντιγραφή «κλειδωμένων» αρχείων αναπτύσσει ομάδα εταιρειών. Η τεχνολογία ονομάζεται Προστασία Περιεχομένου για Εγγράψιμα Μέσα (Content Protection for Recordable Media-CPRM) και υπόσχεται να δώσει δραστική λύση στο φαινόμενο της πειρατείας μουσικών αρχείων.
Οι συσκευές αποθήκευσης δεδομένων (όπως σκληροί δίσκοι, οδηγοί zip και κάρτες μνήμης τύπου flash), οι οποίες θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία CPRM, θα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τα «προστατευμένα» αρχεία μουσικής ή βίντεο και να απαγορεύουν την αντιγραφή τους. Αυτό θα ισχύει μόνο για τα προστατευμένα μουσικά αρχεία, ενώ με τα «κοινά» αρχεία MP3 o χρήστης δεν θα αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. To CPRM θα είναι συμβατό και με το σύστημα προστασίας αρχείων που έχει αναπτύξει η κοινοπραξία SDMI (Secure Digital Music Initiative).
Το σετ των στάνταρ της τεχνολογίας CPRM αναπτύσσεται από την αμερικανική Εθνική Επιτροπή για τα Πρότυπα Πληροφορικής (National Committee for Information Technology Standards-NCITS), ομάδα που είναι αρμόδια για την καθιέρωση προτύπων όσον αφορά στην επικοινωνία μεταξύ συσκευών ή σε γλώσσες προγραμματισμού, όπως η C. Στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας συμμετέχουν και μεγάλες εταιρείες, όπως οι Intel, IBM, Matsushita και Toshiba.
Ήδη οι εταιρείες IBM και SanDisk έχουν εκφράσει ανοιχτά την πρόθεσή τους να ενσωματώσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία στα προϊόντα τους. Πάντως, όπως αναφέρει ο δικτυακός τόπος CNet, είναι αμφίβολο κατά πόσο το αγοραστικό κοινό θα αποδεχτεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία, δεδομένου ότι προσπάθειες ενσωμάτωσης τέτοιου είδους μέτρων προστασίας σε συσκευές DVD στο παρελθόν (όπως το DivX της Circuit City) το είχαν αφήσει παγερά αδιάφορο.