Τις μεσαίες θέσεις κατέλαβαν οι Αμερικανοί μαθητές σε διεθνή διαγωνισμό θετικών επιστημών
Οι Αμερικανοί μαθητές της όγδοης τάξης του δημοτικού, ηλικίας 12-14 ετών, κατατάχθηκαν περίπου στη μέση της λίστας όσον αφορά στην απόδοσή τους κατά τον 3ο Διεθνή Διαγωνισμό Μαθηματικών και Θετικών Επιστημών (TIMSS-R), σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν χθες, Τρίτη. Ο μέσος όρος των συνολικά 38 χωρών που συμμετείχαν ήταν 487 μονάδες στα μαθηματικά, με τη Σιγκαπούρη να καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 604 μονάδες. Στις θετικές επιστήμες ο μέσος όρος ήταν 488 και πρώτη κατατάσσεται η Ταϊβάν με 569 μονάδες.
36
Οι Αμερικανοί μαθητές της όγδοης τάξης του δημοτικού, ηλικίας 12-14 ετών, κατατάχθηκαν περίπου στη μέση της λίστας όσον αφορά στην απόδοσή τους κατά τον 3ο Διεθνή Διαγωνισμό Μαθηματικών και Θετικών Επιστημών (TIMSS-R), σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν χθες, Τρίτη. Ο μέσος όρος των συνολικά 38 χωρών που συμμετείχαν ήταν 487 μονάδες στα μαθηματικά, με τη Σιγκαπούρη να καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 604 μονάδες. Στις θετικές επιστήμες ο μέσος όρος ήταν 488 και πρώτη κατατάσσεται η Ταϊβάν με 569 μονάδες.
Οι ΗΠΑ κατέλαβαν στα μαθηματικά τη 19η θέση με 502 μονάδες, ενώ στις θετικές επιστήμες οι Αμερικανοί μαθητές ήλθαν 18οι με 515 μονάδες.
Στα μαθηματικά είχαν περίπου την ίδια επίδοση με τους μαθητές ίδιας ηλικίας από τη Βρετανία, αλλά μικρότερη από τους μαθητές της Ιαπωνίας, του Καναδά και της Ρωσίας. Υψηλότερες επιδόσεις από τους Αμερικανούς είχαν, επίσης, οι συνομήλικοί τους από τη Νότιο Κορέα (587), την Ταϊβάν (585), το Χονγκ Κονγκ (582), το Βέλγιο (558), την Ολλανδία (540) και τη Σλοβακία (534).
Στις θετικές επιστήμες σημαντικά υψηλότερη βαθμολογία από τις ΗΠΑ έλαβαν η Ιαπωνία και ο Καναδάς, ενώ οι μαθητές από τη Ρωσία και τη Βρετανία παρουσίασαν περίπου την ίδια απόδοση. Από τους Αμερικανούς μαθητές προηγούνται, επίσης, οι συμμετέχοντες από τη Σιγκαπούρη (568), την Ουγγαρία (552), τη Νότιο Κορέα (549), την Ολλανδία (545), την Αυστραλία (540) και την Τσεχία (539).
Στο διαγωνισμό δεν έλαβαν μέρος, μεταξύ άλλων, η Ελλάδα, η Γαλλία και η Γερμανία.
Στους δύο πρώτους διαγωνισμούς TIMSS, που διεξήχθησαν το 1994 και 1995 με μαθητές ηλικίας 8-10 ετών, οι ΗΠΑ τα είχαν καταφέρει πολύ καλύτερα και είχαν καταταχθεί στις πρώτες θέσεις τόσο στα μαθηματικά όσο και στις θετικές επιστήμες.
Σχολιάζοντας τη μεγάλη διαφορά στη σχετική απόδοση μεταξύ των Αμερικανών μαθητών της τέταρτης και όγδοης τάξης του δημοτικού, ο επίτροπος του Εθνικού Κέντρου Εκπαιδευτικής Στατιστικής των ΗΠΑ, Γκάρι Φίλιπς, δηλώνει ότι το σημαντικότερο στοιχείο -κατά τη γνώμη του- είναι η έλλειψη εξειδίκευσης των δασκάλων.
Οι περισσότεροι δάσκαλοι Μαθηματικών και Επιστημών στις ΗΠΑ έχουν ειδικευτεί στην παιδαγωγική και όχι στις θετικές επιστήμες, κατά τις σπουδές τους στο πανεπιστήμιο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Reuters
- «Μεγάλη Εικόνα»: Τι θα δούμε στη νέα εκπομπή της Νίκης Λυμπεράκη
- Από τον Εξολοθρευτή στη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Forbes: Ο Τζέιμς Κάμερον είναι ένας «γητευτής» του box office
- Προθεσμία για να απολογηθούν την Πέμπτη έλαβαν ο «Έλληνας Εσκομπάρ» και οι άλλοι τέσσερις συλληφθέντες
- Μαϊάμι: Γιατρός βρέθηκε νεκρή μέσα σε καταψύκτη πολυκαταστήματος
- Greece’s Credit Card Market Stuck in Neutral
- Κύπελλο Ελλάδος Betsson: Η αποστολή του Παναθηναϊκού για το παιχνίδι με την Καβάλα




