65

Η Microsoft αποφάσισε να ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων εταιρειών και να εγκαταλείψει την ελεύθερη υποστήριξη λογισμικού μέσω τηλεφώνου διάρκειας 90 ημερών για τους αγοραστές των Windows και του Office.

Οι πελάτες που θα καλούν τη Microsoft για βοήθεια, θα μπορούν να δεχτούν δύο τηλεφωνήματα χωρίς κανενός είδους χρέωση, αλλά στη συνέχεια θα πρέπει να πληρώνουν το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 35 δολαρίων (περίπου 13.100 δραχμές) ανά τηλεφώνημα.


Οι αλλαγές αυτές θα λάβουν χώρα από τα μέσα Σεπτεμβρίου και αντανακλούν μία γενικότερη τάση ανάμεσα στους κατασκευαστές λογισμικού, οι οποίοι προσπαθούν να περιορίσουν τα έξοδά τους, προσανατολίζοντας τους χρήστες των προϊόντων τους σε υποστήριξη μέσω του Διαδικτύου.


Στην Ευρώπη η Microsoft περιόρισε την υποστήριξη της εδώ και ενάμιση χρόνο και από τότε ο αριθμός των επισκεπτών του δικτυακού τόπου υποστήριξης της εταιρείας για τους πελάτες της δέχτηκε διπλάσιο αριθμό επισκέψεων, όπως μετέδωσε το ZDNet την Παρασκευή.


Παλαιότερα, η εταιρεία WordPerfect, η οποία τώρα έχει γίνει τμήμα της Corel, προσέφερε απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη χωρίς χρέωση στους πελάτες της.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ