40

Tην εκπόνηση πλαισίου εθνικού σχεδιασμού, ώστε να μη σημειώνονται δυσλειτουργίες στις τηλεπικοινωνίες σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης, προτείνει η εταιρεία PANAFON, με αφορμή το σεισμό της 7ης Σεπτεμβρίου στην Αθήνα. Το εν λόγω πλαίσιο προτείνεται να εκπονηθεί σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς φορείς της χώρας.

Σύμφωνα, εξάλλου, με ανακοίνωση της εταιρείας, η PANAFON προχωρεί σε συνεχείς επενδύσεις για την επέκταση του δικτύου της, ώστε να περιοριστούν πιθανά προβλήματα σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης.

Πάντως, όπως επισημαίνει η εταιρεία, σήμερα κανένα δίκτυο στον κόσμο δεν μπορεί να δώσει την οριστική λύση στο πρόβλημα της υπερφόρτωσης που μπορεί να δημιουργήσει ένα έκτακτο γεγονός, όπως ο πρόσφατος σεισμός.

Προς αυτή την κατεύθυνση, απαραίτητη είναι και η συμβολή των χρηστών του δικτύου, οι οποίοι σε τέτοιες συνθήκες θα πρέπει να περιορίζονται σε κλήσεις πρώτης ανάγκης, περιορίζοντας το χρόνο των συνδιαλέξεων σε 30 δευτερόλεπτα το πολύ.

Επιπλέον, οι συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, όπως τα σύντομα γραπτά μηνύματα μέσω του τηλεφώνου τους.

ΜΠΕ