DeathTech: Ζώντας ψηφιακά μετά το θάνατο
Πως νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν τα δεδομένα μετά το θάνατο για… νεκρούς και ζωντανούς
Πως νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν τα δεδομένα μετά το θάνατο για… νεκρούς και ζωντανούς

Η τέχνη της γλώσσας

Μυστικά για το κλίμα και την κλιματική αλλαγή μέσα από τους πίνακες ζωγραφικής και την επαγγελματική ματιά ενός Ισπανού μετεωρολόγου και συγγραφέα

Η Αλίσα Μπουσταμάντε φαινόταν μια φυσιολογική έφηβη μέχρι που δολοφόνησε την 9χρονη γειτόνισσα της το 2009.

Το τηλεοπτικό δίκτυο Aboriginal Peoples Television Network γιορτάζει τα 25 χρόνια μετάδοσης ειδήσεων, πολιτιστικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου.
«Ένας νεκρός στην Ισπανία είναι πιο ζωντανός από έναν νεκρό οπουδήποτε αλλού στον κόσμο», είχε πει κάποτε ο συγγραφέας της «Γενιάς του '27», Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα.
Δημιουργικός και παθιασμένος με τη δουλειά του, ο Δημήτρης Γιαννέτος κατάφερε να κατακτήσει το Hollywood.
Η μεγάλη αξία της σιωπής που μοιράζεσαι
«Πρέπει να εκμεταλλεύεσαι όλες τις πτυχές της ζωής για όσο μπορείς να το κάνεις», ήταν η συμβουλή τους κι εξιστόρησαν την απόφασή τους πώς άλλαξαν την ζωή τους
Ο Αλέν Ντελόν και η Ρόμι Σνάιντερ ήταν ένα ρομαντικό και αταίριαστο ζευγάρι, του οποίου ο έρωτας ήταν πολύ δυνατός για τον κόσμο αυτό.
Η μέτρια γύμνια είναι στη μόδα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένοι χρήστες επιδιώκουν να αναδείξουν μια σμιλεμένη σωματική διάπλαση, άλλοι να αναδείξουν μια αλλόκοτη σιλουέτα. Όλοι αποκομίζουν παθιασμένη ανταπόκριση και πολλά, πολλά likes.
Ιστορίες φρίκης σε είναι μια από τις πιο επικίνδυνες διαδρομές στον κόσμο για μετανάστες, όπου τα καρτέλ θησαυρίζουν εκμεταλλευόμενα τον ανθρώπινο πόνο
Πολλοί άρχισαν να αμφισβητούν ότι ο Ρόναλντ Ρίγκαν θα ξαναέμπαινε στον Λευκό Οίκο, αλλά…
Για 60 χρόνια, ο κινηματογράφος ήταν κάτι περισσότερο από μια παιδική χαρά για τον απόλυτο σταρ της. Ο άνδρας που αποκαλούσαν «αρσενική Μπριζίτ Μπαρντό» θα είναι πάντα το πρότυπο της γαλλικής ανεμελιάς συνοδευόμενο από τη δολοφονική γοητεία του φιλόσοφου-εκτελεστή του γαλλικού σινεμά.
Στο NASCAR, η νίκη - και τα χρήματα - καθορίζονται συχνά από τα δευτερόλεπτα, ένας λόγος για τον οποίο οι ομάδες αγώνων αυτοκινήτου αναζητούν όλο και περισσότερο πρώην αθλητές κολεγίων.
Γνωστός ως ο «μετρ του σασπένς», το 1964 ο Άλφρεντ Χίτσκοκ δήλωσε στο BBC γιατί η ικανότητά του να παίζει στα δάχτυλα με τα συναισθήματα και τις προσδοκίες του κοινού ήταν αυτή που το κρατούσε καθηλωμένο στην οθόνη.
Σε μεγάλο βαθμό η ταινία της δεκαετίας του '90 «Όχι χωρίς την κόρη μου», επικρίθηκε για την ισλαμοφοβική της προσέγγιση.
Η παρακμή των sneakers ως το κατ' εξοχήν υπόδημα έφερε σεισμό στο επιχειρηματικό μοντέλο των γιγαντιαίων εταιρειών μόδας. Αλλά είναι επίσης μια ευκαιρία για την ανάκτηση και τον εκσυγχρονισμό άλλων μοντέλων υποδημάτων, όπως τα μοκασίνια.
Όταν ο δημιουργός των κοκκινόσολων στιλέτο που αγαπήθηκαν από την Beyoncé και την Carrie Bradshaw ερωτεύτηκε σφόδρα το Kerdalo, παραλίγο να εγκαταλείψει την υποδηματοποιία για να γίνει σχεδιαστής κήπων.
Η «Χ» διηγείται την προσωπική της εμπειρία και ζητά συμβουλές - Βρείτε την πηγή του προβλήματος και αντιμετωπίστε αντίστοιχες καταστάσεις - Δικηγόροι και ψυχοθεραπευτές εξηγούν τι μπορείτε να κάνετε
«Παρόλο που γράφω για το ανθρώπινο γένος, όσο πιο μακριά από αυτό, τόσο καλύτερα αισθάνομαι».
Σε πολλές χώρες του αραβικού κόσμου, οι αμβλώσεις είναι παράνομες, αφήνοντας στις γυναίκες λίγες ασφαλείς επιλογές
Μετακόμισαν στην Ιταλία αγοράζοντας ένα σπίτι «ζωγραφιά». Οι εργασίες ανακαίνισης όμως πήγαν πίσω όταν το κόστος ανέβηκε και έτσι (με αρκετή δόση τύχης) ενεργοποιήθηκε το plab b.
Η Τζίνα Ρόουλαντς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών, αφήνοντας πίσω της μερικές από τις πλέον παθιασμένες, καινοτόμες και πρωτοποριακές ερμηνείες στη μεγάλη οθόνη.
Η Μουν Ζάπα, κόρη του Φρανκ, θυμάται πώς η «Δεκαετία της Αγάπης» προκάλεσε χάος στη παιδική της ηλικία στα απομνημονεύματά της, Earth to Moon -«Αξίζει η ιδιοφυΐα τις παράπλευρες απώλειες;» αναρωτιέται.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442