Πώς ένας νομικός καταλήγει να βραβεύεται στις Κάννες; «Για όλα ευθύνεται το σκέιτ. Αυτό με έβαλε στην εικόνα. Αυτό με έβαλε αργότερα στη μουσική που ήταν συνυφασμένη με τα βίντεο κλιπ που έκανα με όλα αυτά τα πράγματα», εκμυστηρεύτηκε ο Έβαν Μαραγκουδάκης προσπαθώντας να εξηγήσει την οπτική του σε ένα κινηματογραφικό πλάνο και την πορεία του στην μεγάλη οθόνη.

Ο κινηματογραφιστής πλέον, αντιλήφθηκε την αγάπη του για τη μεγάλη οθόνη μέσα από την αγάπη του για τις ομάδες και τη συνεργασία με άλλα άτομα. Μια αγάπη που τον οδήγησε στις Κάννες με την ταινία της Εύης Καλογεροπούλου «Στον Θρόνο του Ξέρξη», σε συνεργασίες με οίκους μόδας του βεληνεκούς της Loro Piana και της Balmain και γυρίσματα για ένα βίντεο κλιπ με τον θρυλικό Γουίλεμ Νταφό.

Έβαν Μαραγκουδάκης, Κινηματογραφιστής

Το πινγκ-πονγκ των συνειρμών

Όταν η εξερεύνηση των ορίων του πειραματικού κινηματογράφου και του κόσμου της μόδας τελείωσε, παίξαμε ένα σύντομο παιχνίδι λέξεων, εμπνευσμένων από τον κόσμο του Έβαν. Αυτού, που στην λέξη «κινηματογράφος» απαντά «ποπ κορν» και στην λέξη συνέντευξη «άγχος».

Το παιχνίδι ξεκινά

Κινηματογράφος;

Ποπ Κορν.

Γουίλεμ Νταφό;

Γκόμπλιν.

Χοδορόφσκι;

Θεός.

Δουλειά;

Δύσκολη.

Έρωτας;

Τέλειος.

Ταξίδι;

Αεροδρόμιο, ξυπνάω νωρίς.

Καρ Βάι;

Πράσινο φως.

Κρόνενμπεργκ;

Τρέλα.

Μαλδίβες;

Κρύο.

Πρεμιέρα;

Πουκάμισο.

Φωτογραφία;

Φιλμ.

Συνέντευξη;

Άγχος.

Παρατζάνωφ;

Κλάμα.