Τρίτη 07 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
H Maybelline χρησιμοποίησε άντρα για διαφήμιση κραγιόν και τα ομοφοβικά σχόλια πήραν «φωτιά»

H Maybelline χρησιμοποίησε άντρα για διαφήμιση κραγιόν και τα ομοφοβικά σχόλια πήραν «φωτιά»

Η διαφήμιση προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Η Maybelline δέχεται πυρά αφού έβαλε έναν make up artist Ryan Vita να πρωταγωνιστήσει στην τελευταία της διαφήμιση.

Στη διαφήμιση, ο Vita έχει ένα πλήρες μακιγιάζ και ένα barette με χάντρες στα γένια του, ενώ εφαρμόζει έντονες ροζ αποχρώσεις του υγρού κραγιόν «Super Stay» της Maybelline.

Μάλιστα δίνει ένα φιλί στο χέρι του και το στέλνει στους θεατές, δείχνοντας ότι δεν έχει λερωθεί από το κραγιόν.

Σε λιγότερο από 24 ώρες από τότε που η Maybelline μοιράστηκε τη διαφήμιση με τους σχεδόν 12 εκατομμύρια followes της στο Instagram, το βίντεο προβλήθηκε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια φορές.

Η λεζάντα υποδηλώνει ότι ο Vita – που έχει 49.000 ακόλουθους και χρησιμοποιεί τις αντωνυμίες «she/he/they» είναι συνεργάτης της Maybelline και σχεδόν 2.000 σχόλια δείχνουν ότι πολλοί καταναλωτές δεν είναι ευχαριστημένοι με τη διαφήμιση προχωρώντας σε αισχρά ομοφοβικά σχόλια.

«Πραγματικά δεν θέλω να βλέπω ΑΝΤΡΕΣ να κάνουν μαθήματα μακιγιάζ!!! Ανοησίες» γράφει ένας. «Α, ναι. Τίποτα δεν με εμπνέει περισσότερο να αγοράσω μακιγιάζ από το να το βλέπω μουτζουρωμένο στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου άνδρα», έγραψε ένας άλλος στο Twitter.

«Ίσως να είναι ψυχική αρρώστια, ίσως να είναι Maybelline», «Σταματήστε να μας ντροπιάζετε! Υπογράφει μια βιολογική γυναίκα που γέννησε» είναι κάποια άλλα από τα σχόλια.

Ποιος είναι ο Ryan Vita

Ο Ryan Vita είναι ένας influencer που δημιουργεί βίντεο για νύχια και μακιγιάζ και τα μοιράζεται στο προφίλ του στο TikTok.

Ο λογαριασμός του στο Instagram διαθέτει φωτογραφίες από τις διαφορετικές εμφανίσεις τους στο μακιγιάζ και κριτικές προϊόντων.

Ο Vita φαίνεται να εφαρμόζει ένα έντονο ροζ κραγιόν στον εαυτό του ως μέρος μιας διαφήμισης της Amazon Prime Day.

Η εταιρεία έβαλε λεζάντα στην ανάρτησή της προσθέτοντας με ετικέτα τον Vita και χρησιμοποίησε το hashtag #maybellinepartner.

Το βίντεο κοινοποιήθηκε από τον Paul Golding, τον Βρετανό πολιτικό επικεφαλής της ακροδεξιάς φασιστικής πολιτικής ομάδας Britain First, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι η Maybelline «δεν είχε μάθει τίποτα από το Bud Light ή την εμπειρία του Target».

Ωστόσο, δεν βρήκαν όλοι τη διαφήμιση προβληματική.

Sports in

Ολυμπιακός: Ο Γκαρντίνι, ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν και τα δεδομένα για Ιντάλγκο

Η ομάδα βόλεϊ Ανδρών του Ολυμπιακού «τρέχει» το σχεδιασμό της νέας αγωνιστική σεζόν. Με τον σπουδαίο Αντρέα Γκαρντίνι να διαδέχεται τον Ντανιέλ Καστελάνι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 07 Μαϊου 2024