Η κατηγορία των supermini γίνεται σταδιακά αντιδημοφιλής για τους κατασκευαστές εξαιτίας του υψηλού κόστους εξέλιξης-μικρού περιθωρίου κέρδους και με φόντο την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο αυτό δεν ισχύει για την Hyundai που ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στο i20, παρουσιάζοντας την αναβαθμισμένη εκδοχή του που προφανώς επενδύει σε περισσότερο δυναμισμό αλλά και εξοπλισμό.

Αρχικά η Hyundai δεν φαίνεται να «λυπήθηκε» την επένδυση στην αισθητική, με το ανανεωμένο i20 να υιοθετεί μια σαφώς πιο δυναμική εικόνα χάρη σε στοχευμένες παρεμβάσεις.

Οι περισσότερες αλλαγές εδράζονται στην όψη του με την ανασχεδιασμένη πιο αιχμηρή γρίλια η οποία πλαισιώνεται από αντίστοιχου ύφους φωτιστικά σώματα που πλέον υιοθετούν τεχνολογία LED σε όλο το εύρος της γκάμας.

Κρίσιμη λεπτομέρεια η μετακίνηση του σήματος της κορεατικής φίρμας στην απόληξη του καπό ενώ στην νέα πιο σπορ εμφάνιση συνηγορούν ο πλήρως ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας συνδυαστικά με τις γωνιώδεις εισαγωγές αέρα και την παρουσία ενός spoiler στο κατώτερο τμήμα.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο επίσης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που συνδυάζεται με ένα πιο επιθετικά γραμμένο αεροδυναμικό διαχύτη ενώ την εικόνα συμπληρώνει νέου σχεδιασμού τροχοί 16 ή 17 ιντσών. Εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα με τις αποχρώσεις Meta Blue Pearl, Lumen Grey Pearl και Lucid Lime Metallic που, αναλόγως την επιλογή επεκτείνονται και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού όπως ακριβώς και για το lime χρώμα λανσαρίσματος.

Πλην των νέων χρωματιστών λεπτομέρειών στο εσωτερικό που παρεπιδημούν και στις ραφές των επενδύσεων, το i20 εφοδιάζεται ως standard με αναλογικό πίνακα οργάνων ο οποίος περιλαμβάνει οθόνη LCD 4,2 ιντσών, και infotainment 10,25 ιντσών που επιδέχεται αναβαθμίσεις μέσω over-the-air updates και ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Αuto.

Προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί ψηφιακός πίνακας οργάνων επίσης 10,25 ιντσών ενώ στις προσθήκες συγκαταλέγεται μια θύρα φόρτισης USB-C, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα και επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης smartphone. Εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης ο οποίος περιλαμβάνει πλέον σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης και ενεργό σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας.

Σε επίπεδο κινητήρων, το i20 θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, σε δύο εκδοχές ισχύος 100 και 120 ίππων. Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ακολουθήσει και η έκδοση i20 N η οποία με βάση τις συγκεκριμένες αλλαγές προδιαγράφεται ακόμα δυναμικότερη.