Δύο μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή του, η νέα και αποκλειστικά υβριδικής τεχνολογίας ενσάρκωση του best-seller της γερμανικής φίρμας είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά, αρχικά σε δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και μία πετρελαίου οι οποίες θα αναλάβουν το βάρος των συστάσεων για την νέα, τρίτη γενιά του μοντέλου που σύντομα -σε ό,τι αφορά την εγχώρια γκάμα του-  θα προσθέσει στις επιλογές του και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Εφαλτήριο για την γκάμα θα αποτελεί η έκδοση GLC 200 4MATIC η οποία εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης συνδυασμένο με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt  και ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής και διατίθεται με αρχική τιμή τα 66.500 ευρώ.

Να σημειωθεί ότι ο βασικός εξοπλισμός είναι ιδιαιτέρως γενναιόδωρος περιλαμβάνοντας δύο μεγάλες οθόνες 12,3 και 11,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment τα οποία φυσικά φιλοξενούν την νεότερη έκδοση MBUX συμβατή φυσικά με Apple CarPlay και Android Auto για πλήρη ενσωμάτωση smartphone, σύστημα επαγωγικής φόρτισης καθώς και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.

Η δεύτερη διαθέσιμη επιλογή της GLC στην ελληνική αγορά είναι η έκδοση 300 4MATIC η οποία ξεκινά από τα 71.500 ευρώ και αξιοποιεί το ίδιο ήπιο υβριδικό σύνολο με την παραπάνω έκδοση με τη διαφορά ότι η απόδοση διαμορφώνεται σε 258 ίππους ενώ την γκάμα συμπληρώνει αρχικά η επίσης ήπια υβριδική αλλά πετρελαιοκίνητη έκδοση GLC 220 d η οποία ξεκινά από τα 75.500 ευρώ και προσφέρει ισχύ 197 ίππων.

Στο βασικό εξοπλισμό της GLC ανήκουν επίσης το σύστημα προειδοποίησης και αποτροπής συγκρούσεων,, ο ενεργός περιοριστής ταχύτητας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενεργά φωτιστικά σώματα LED, κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα GLC εκτός από το νέο σχεδιασμό και τεχνολογία έχει αυξήσει το μήκος της σε 4,72 μέτρα, στοιχείο που συνδυαστικά και με τις εξασφαλίσεις της νέας αρχιτεκτονικής έχει εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό αλλά και 70 επιπλέον λίτρα στον χώρο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος διαμορφώνεται σε 620 λίτρα.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει η δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης, το σύστημα τετραδιεύθυνσης που μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 80 εκ. στα 11,0 μέτρα αλλά και εγγυάται περισσότερη ευελιξία στις υψηλές ταχύτητες ενώ η επιλογή Parktronic προσθέτει στην εξίσωση κάμερα 360 μοιρών και ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης. Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα προστεθούν στην συνέχεια στην γκάμα το πακέτο με την κάμερα περιμετρικής θέασης προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να βλέπει μέσω της κεντρικής οθόνης τι υπάρχει στο μπροστινό μέρος του οχήματος, με την ενεργοποίηση  του προγράμματος off-road.

Σε ό,τι αφορά τις plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα προστεθούν στην γκάμα σύντομα πρόκειται για τις βενιζνοκίνητες 300 e 4MATIC, και 400 e 4MATIC και την πετρελαιοκίνητη 300 de 4MATIC με ισχύ 313,381 και 335 αντίστοιχα και οι οποίες όπως είναι ήδη γνωστό υπόσχονται ακόμα περισσότερο βασικό εξοπλισμό.