Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024
weather-icon 21o
Κι όμως ο καφές μπορεί να είναι υγιεινός

Κι όμως ο καφές μπορεί να είναι υγιεινός

Η καθημερινή συνήθεια του καφέ μπορεί να χαρίσει στον οργανισμό μας σημαντικά οφέλη

Πολλά έχουν γραφτεί για την κατανάλωση καφέ, η αλήθεια όμως είναι πως η καφεϊνή συνδέεται με σημαντικά οφέλη στον οργανισμό μας, από έναν πιο γρήγορο μεταβολισμό ή την βελτιωμένη διάθεση έως και την ενισχυμένη δυνατότητα συγκέντρωσης.

Εκτός αυτών πολλά είναι τα ερευνητικά δεδομένα που υποστηρίζουν ότι η καθημερινή συνήθεια του καφέ, ενισχύει τον οργανισμό με αντιοξειδωτικά, μειώνοντας τον κίνδυνο πολλών παθήσεων από διαβήτη τύπου 2 και νόσο του Πάρκινσον έως και καρκίνο του παχέος εντέρου και του μαστού.

Πώς θα κάνετε τον καφέ σας πιο υγιεινό;

Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη από το αγαπημένο σας φλιτζάνι καφέ, μπορείτε να δοκιμάσετε τα παρακάτω tips:

Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν τον καφέ

Η έρευνα έχει δείξει ότι αν και η καφεΐνη είναι διουρητικό (που σημαίνει ότι προκαλεί απώλεια υγρών), το σώμα σας μπορεί να προσαρμοστεί σε μια συνεπή πρόσληψη καφεΐνης, η οποία αναιρεί την αφυδατική δράση.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι που ξεκινούν τη μέρα τους με καφέ, διαπιστώνουν ότι δεν πίνουν αρκετό νερό κατά την διάρκειά της.

Για να μην «πέσετε» κι εσείς σε αυτήν την παγίδα δοκιμάστε μόλις ξυπνήσετε ή πριν πιείτε το πρώτο φλυτζάνι καφέ, να πιείτε ένα ποτήρι νερό που θα σας ενυδατώσει και θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε πιο γρήγορα.

Κόψτε ένα κουταλάκι ζάχαρης

Η American Heart Association συνιστά ημερήσιο όριο έξι κουταλιών της σούπας ζάχαρης ανά ημέρα για τις γυναίκες, πράγμα που δεν αφήνει περιθώριο για πολύ…γλυκό καφέ.

Αντί να το ρίξετε από ένα μεγαλύτερο δοχείο, χρησιμοποιήστε πακέτα ή ένα κουτάλι μέτρησης για να παρακολουθείτε την πρόσληψη σας.

Και προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα πακέτο ή ένα κουταλάκι του γλυκού. Στην περίπτωση που τον προτιμάτε με κρέμα, ίσως θα ήταν καλύτερο να αποφύγετε την επιπλέον ζάχαρη.

Προσθέστε κανέλα

Ένα από τα καλύτερα κόλπα για να μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης είναι να προσθέσετε «γλυκά» καρυκεύματα, όπως η κανέλα, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο ή και το γαρίφαλο.

Εκτός από την ενίσχυση της γεύσης και του αρώματος, τα μπαχαρικά αυξάνουν σημαντικά την αντιοξειδωτική πρόσληψη.

Θα μπορούσατε επίσης να δοκιμάσετε ένα συνδυασμό καρυκευμάτων, όπως μπαχαρικά κολοκύθας ή μηλόπιτας, ή να πασπαλίσετε με ακατέργαστη σκόνη κακάου, ένα άλλο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά πρόσθετο.

inSports

Γιώργος Πρίντεζης: Η ώρα της επιστροφής

Η μεγάλη απόφαση του Γιώργου Πρίντεζη, δύο χρόνια μετά το τέλος της καριέρας του ως μπασκετμπολίστας

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024