Πρόκειται για τον απόλυτο εφιάλτη μέσα στο αεροπλάνο: είτε χρειάζεται να πάρετε μία πτήση μόλις μίας ώρας είτε έχετε υπερατλαντικό ταξίδι μπροστά σας, υπάρχει περίπτωση να βρεθείτε κοντά σε ένα μωρό το οποίο μπορεί να κλαίει σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής.

Μία αεροπορική εταιρεία, η Japan Airlines, έδωσε τη λύση σε αυτό το σημαντικό ζήτημα. Έτσι, όσοι τρέμουν να ταξιδέψουν κοντά σε μωρά μπορούν να αισθάνονται ανακούφιση.

Η ένδειξη για τα μώρα και τα νήπια

Συγκεκριμένα, στο διαδικτυακό σύστημα κράτησης θέσεων της εταιρείας πλέον θα υπάρχει μία ένδειξη για το πού κάθονται μωρά και νήπια.

Ένα εικονίδιο παιδιού εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων, για να ενημερώνει τους επιβάτες πού έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.

Ωστόσο, η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.

Αντιδράσεις στα social media

Η κίνηση αυτή της JAL έλαβε τον έπαινο ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

«Σ’ευχαριστώ, @JAL_Official_jp που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών», έγραψε στο Twitter ο Ράχατ Άχμεντ, ένας επιχειρηματίας. «Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα», πρόσθεσε.

Άλλοι, πάλι, στηλίτευσαν την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ακουστικά ακύρωσης θορύβου.

«Είναι μωρά, όπως ήμασταν όλοι κάποτε. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε ανεκτικοί, ειδάλλως σύντομα θα υπάρχει ανάγκη για ένα διάγραμμα με τις θέσεις αυτών που αναπνέουν από το στόμα, αυτών που τους φεύγουν τα σάλια, αυτών που… αερίζονται, που πίνουν και ίσως για πολλά άλλα πράγματα στη ζωή», έγραψε ένας άλλος χρήστης.

«Αισθανόμουν και έλεγα ακριβώς τα ίδια – αλλά αφότου απέκτησα τον γιο μου, έχω μεγάλη κατανόηση για τους γονείς που ταξιδεύουν με παιδιά», σχολίασε ένας άλλος, ο Άντριου Λιμ.

H Τζιν Τζόνσον παρότρυνε αυτούς που ενοχλούνται: «Προμηθευτείτε ακουστικά ακύρωσης θορύβου και συνεχίστε τη μέρα σας». «Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που διαμαρτύρονται για τα μωρά που κλαίνε στο αεροπλάνο. Βάζω τα ακουστικά μου και δεν ακούω τίποτα», σημείωσε.