Πριν περίπου ένα χρόνο, η Scuderia Cameron Glickenhaus αποτύπωσε, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το όραμα της για το αγωνιστικό όχημα με το οποίο θα διαγωνιστεί στο Le Mans, στοχεύοντας στην πρώτη αμερικανική νίκη μετά το 1969 και την τότε υπερίσχυση του Ford GT40 στο θρυλικό αγώνα.

Πλέον η αμερικανοτραφής niche φίρμα παρουσιάζει μια πιο ρεαλιστική και πιο κοντά στην τελική μορφή μετεξέλιξη του SCG 007 όπως ονομάζεται  το αγωνιστικό όχημα το οποίο διαθέτει ομολογουμένως χορταστικές καμπύλες.

H Glickenhaus επιβεβαίωσε επίσης ότι το SCG 007 θα εφοδιάζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 3,0 λίτρων και παρόλο που ακόμα δεν έχει δώσει περισσότερες διευκρινίσεις, με δεδομένο το στόχο της νίκης στο Le Mans μετά  το 2020 η διαθέσιμη ισχύς θα είναι σίγουρα γενναιόδωρη.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στην Ευρώπη η Glickenhaus έγινε περισσότερο γνωστή για την παραγγελία της one-off Ferrari P4/5 με τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Pininfarina. H αμερικανική φίρμα έχει ήδη ιστορία στους ευρωπαϊκούς αγώνες καθώς η Scuderia Cameron Glickenhaus συμμετείχε με το SCG 003 στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring από το 2015 έως το 2017.

Σε ό,τι αφορά το νέο δημιούργημά της αμερικανικής φίρμας και τη σχεδίαση του είναι ενδεικτική της νέας κατηγορίας υπεραυτοκινήτων WEC η οποία μετά το 2020 θα αντικαταστήσει την τρέχουσα κατηγορία LMP1 υπό το σκεπτικό προσέλκυσης περισσότερων κατασκευαστών στη διοργάνωση.

Όπως και να έχει, σίγουρα θα πρόκειται για μια ιδιαιτέρως εντυπωσιακή κατηγορία στην οποία θα συμμετέχουν εξίσου εντυπωσιακά τετράτροχα όπως αφήνει να εννοηθεί τόσο το Glickenhaus SCG 007 όσο και η αγωνιστική παραλλαγή της Valkyrie την οποία εξελίσσει ήδη η Aston Martin.

Ως συνήθως ισχύει για το είδος, η Glickenhaus θα κατασκευάσει ένα περιορισμένο αριθμό νόμιμων για το δρόμο, εκδοχών του SCG 007 όπως επιβάλλουν οι κανόνες της πιστοποίησης για το WEC.