VW T-Roc R 2019: Σε νέες, σπορ συχνότητες
Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα, υπό την μορφή σκίτσου, το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής, της κορυφαίας έκδοσης του T-Roc η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά R και ό,τι αυτά συνεπάγονται για τις επιδόσεις και τον σπορ προσανατολισμό του.
Spotlight
-
Πώς ένας καφές οδήγησε μια 21χρονη στην εντατική - Τι βρήκε μέσα στο ποτήρι
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Γονείς προσοχή - Έφηβη έπαθε σοβαρά εγκαύματα αφού μιμήθηκε βίντεο στο TikTok
Έχοντας ήδη επιβεβαιώσει την εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης του Τ-Roc με τα διακριτικά R, δημοσιοποιώντας στιγμιότυπα από τη διαδικασία δοκιμών της υψηλών επιδόσεων έκδοσης, η VW επανέρχεται, αποκαλύπτοντας το πρώτο σκίτσο του πανίσχυρου SUV το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Αν και υπό την μορφή σκίτσου, η νέα εμφάνιση του T-Roc R, αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι, κατά τις συνήθειες των Γερμανών, η νέα σπορ έκδοση θα υιοθετήσει ένα αιχμηρό bodykit, το οποίο συνδυάζεται με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και διογκωμένους θόλους οι οποίοι ενδέχεται να κρύβουν και μεγαλύτερα μετατρόχια.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η διαφορετική γεωμετρία της ανάρτησης η οποία αναμένεται να μειώσει την απόσταση από το έδαφος του, ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει η χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης των R εκδόσεων.
Φυσικά όλα τα παραπάνω θα αναλάβουν να σηματοδοτήσουν την γενναιόδωρη ισχύ της έκδοσης η οποία αναμένεται να προέλθει από το γνωστό δίλιτρο κινητήρα βενζίνης που εφοδιάζει και το Golf R και η οποία και στην, περίπτωση του T-Roc R αναμένεται να διατηρήσει το «status» των 310 ίππων.
Ο κινητήρας θα συνδυάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης ενώ η πιθανότερη εκδοχή ως προς το κιβώτιο είναι το T-Roc R να διατεθεί αποκλειστικά με το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις