Στα παρασκήνια της κατασκευής του Nissan GT-R50 Italdesign
Η Italdesign δημοσιοποίησε ένα video όπου μας ξεναγεί στην εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία παραγωγής του επετειακού GT-R50.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Τον Ιούνιο του 2018, η Italdesign σε μια κίνηση έκπληξη καταπιάστηκε με το εμβληματικά ιαπωνικό coupe, δημιουργώντας ένα ελκυστικό συνδυασμό της ωμής δύναμης που εκπροσωπεί το GT-R και της ιταλικής φινέτσας που κέρδισε πολλούς λάτρεις.
Η Italdesign, επανέρχεται με ένα video όπου αποτυπώνεται η ομολογουμένως «επίπονη» και ιδιαιτέρως περίπλοκη διαδικασία κατασκευής της ιταλικής αυτής προσέγγισης στο ιαπωνικό coupe που εφόσον τελικώς πάρει πράσινο φως για περιορισμένη παραγωγής αναμένεται να διατεθεί για ποσό που ξεπερνά τα 900.000 ευρώ.
Η εξωπραγματική τιμή δείχνει να δικαιολογείται εν μέρει από την χειροποίητη κατασκευή του καθώς, σύμφωνα με το υλικό που έδωσε στη δημοσιότητα η Italdesign, παρά τον φουτουριστικό χαρακτήρα του ιταλοιαπωνικού τετράτροχου, τα πάνελ του αμαξώματος σφυρηλατούνται ουσιαστικά στο χέρι με εξίσου χειροποίητα εργαλεία που αποτελούν ιδιοκατασκευές.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι για την κατασκευή του δεν χρησιμοποιήθηκαν εξεζητημένες τεχνολογικά διαδικασίες προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες αναπροσαρμογές με στόχο τη δημιουργία του εντυπωσιακού τετράτροχου το οποίο σχεδιάστηκε για να τιμήσει τα 50 χρόνια του GT-R όσο και της Italdesign.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την αφθονία ανθρακονήματος εντός και εκτός, το GT-R50 διαθέτει πολλά μέρη που έχουν κατασκευαστεί από τρισδιάστατο εκτυπωτή όπως τα φωτιστικά σώματα.
Το υλικό που έδωσε στη δημοσιότητα η Italdesign αφήνει εκτός τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στα μηχανικά μέρη του GT-R ωστόσο όπως είναι γνωστό το GTR-50 εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 3,8 λίτρων αναβαθμισμένο από την Nismo με απόδοση 710 ίππων και 780 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα παραδοσιακό αλλά βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Το παζλ του GT-R50 συμπληρώνουν το αναβαθμισμένο μπλοκέ διαφορικό, οι ενισχυμένοι άξονες και ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης με ενεργά αμορτισέρ της Bilstein ενώ ικανότερο είναι και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω με την υπογραφή της Brembo.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις